Lykketroll<3
Betatt av forumet
Sist på ul-kontroll i uke 24 lå han her med hodet godt ned. Merker av og til at det føles som om han presser seg nedover.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan veit dere hvordan de ligger?[emoji85] Her sparkes det mest nederst i magen, så vil tro det er seteleie? Var hos legen forje uke 27+3, da sa hun ingenting, men nå har jeg ikke kontroll igjen før 28 mai, da er jeg 33+5. Så får vel ikke vite noe før da
Hvordan veit dere hvordan de ligger?Her sparkes det mest nederst i magen, så vil tro det er seteleie? Var hos legen forje uke 27+3, da sa hun ingenting, men nå har jeg ikke kontroll igjen før 28 mai, da er jeg 33+5. Så får vel ikke vite noe før da
Min lå med hodet ned på ultralyd i uke 19 og 29, aner ikke om han har snudd seg i mellomtiden eller om han bare ligger sånn hele tiden[emoji28] kjenner og stort sett bevegelser langt nede i magen, aner ikke om det er hender eller føtter, men tror han ligger litt som en reke, for på ultralyd prøvde han å sutte på føttene sine [emoji28]Jeg tar utgangspunktet i at hun fremdeles ligger med hodet ned da hun har gjort det til nå Klarer ikke kjenne det selv, men har sett det på UL og jordmor pleier kjenne etter har stortsett kjent bevegelse langt ned i magen selv, men tror nå i ettertid at det kanskje er hender jeg har kjent