Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ligger han i tverrleie og gjorde det på ul uke 12 og18, og fortsatt på sist kontroll (mulig han snudde seg litt denne uken)
Jeg er snart uke 30. Jm sa om han ikke snur seg må de vende han, og går ikke det blir det ks
Ja, de sjekker først da. Han har god tid på seg.Men blir vell Ikke gjort noe tiltak før uke 36? Fikk beskjed om det fra jordmor! God tid på å snu seg enda [emoji4]
Ja, de sjekker først da. Han har god tid på seg.
Den kommende storebror lå med hodet ned på alle ul og alle gangene de sjekket, så i mitt rare hodet begynte jeg å tenke at han i magen nå ikke kommer til å snu seg. Men han gjør sikkert det.
Håper det i alle fall, for vending er jeg ikke noe gira på
Jo da, det har nok begge gjort. Både han nå og storebror har vært veldig aktive, så de har nok snudd seg mye. Så håper den finner plassen rett vei om ikke så lengeHan turnet sikkert mye mellom kontrollene og, uten du visste det! De fleste gjør jo det! Så satser på han gjør det jeg satt i sete selv, og ble tatt med ks. Vet det kan vær litt arvelig, storesøster lå med hodet ned