Hvilket klokkeslett legger barnet ditt seg?

Lillegutt sovner som regel 19.30 og sover da til ca 06.00.. Før sov han lenger, men har nok litt økt behov for mat for tiden:)

18:30. Men når klokken stilles, så kommer jeg ikke til å få det tilbake til 18:30, synes 19:30 er et perfekt tidspunkt. =)

Etter 3 mnd med kolikk, etterfulgt av kiss-kidd, stiv nakke, og tarmproblemer, som har gjort lille vennen veldig urolig, er vi endelig i mål med rutiner her i huset. nå er det mye enklere å lese han, og han sover lengre dupper på dagtid. Søvn avler søvn, sies det, og sannelig ble det ikke automatisk leggetid mellom 19- 19.30 her i huset når han ble kvitt alle vondtene sine. Da sover han som regel til ca 7på morran:) med ca 4 ammepauser pr natt:)

her legger lillegutt seg mellom 08.30- 09.30, å såver hele natten til 09.20 neste morgen, har har alldri våknet om nattå siå han var 3 uker gammel

Vi legger lillegutt mellom 8 og 9. Da får han et måltid på natta mellom 3 og 5 og så sover han gjerne til 8, halv ni. Akkurat lenge nok til at jeg får sendt storesøsknene avgårde på skolen uten å måtte ordne med stell og frokost til lillegutt samtidig

Det er veldig greit, men jeg får ikke sove så mye selv, for han lager mye lyder om natta.  Så det er nok ikke så lenge til han flytter på eget rom, i håp om at vi kan få litt roligere netter.

Her er det natt mellom 20 og 21.30 et sted... foretrekker 20, men det er ikke alltid lillegutt er enig! :) Han sover til 6, får litt pupp, og sover videre til 8 - da er han sulten, så da må vi opp til frokost!

Back
Topp