Hvilket klokkeslett legger barnet ditt seg?

kakemonster

Betatt av forumet
Her er klokka ca 22 før det blir soving. Synes det er så seint...

Hun er steintrøtt klokken seks, så da tar vi kveldsstell og mat. Hun sover vanligvis til klokken er syv - i dag drøyde det litt, så hun sov ikke før litt over halv åtte.
Hun våkner rundt 23/00 for å spise, og rundt 5/6 for å spise, og så kan vi sove til ca 10 hvis ingen forstyrrer oss :)

19.00 , men ho sover inenting om dagen omtrent da.. Så er nok det som er grunnen. :P I begynnelsen la min seg ikke før halv 1, men så har jeg merka at ho har blitt tidligere og tidligere trøtt. Så leggetiden har ho styrt helt selv , fram til nå :) Så kan hende din også snur det automatisk etter hvert.

Jeg har heldigvis klart å forskyve det fra kl 24 til ca kl 20. Det er helt fantastisk. Han våkner i 03-03.30-tiden, får mat og sover igjen til ca 6. Og så vekker storebror oss mellom 7 og 7.30. 

Du har min sympati ihvertfall - vet alt om litt for sen leggetid. Har vel egentlig bare hatt det sånn som nå i ca en uke, men håper det vedvarer. 

Her har hun sovnet 21.30 de siste 3 dagene! En veldig forbedring fra kl 01.00, så det har gått gradvis nedover. Våkner for mat 2-3 ganger i løpet av natten og står opp 9.00-09.30.

Rundt kl. 20 :)
Mat rundt kl. 24-02, så hver 3. time derifra. Våkner mellom kl. 09 og 10 :)
Nydelig!!

Alt for sent... Mellom 23 og 24... Og da må jeg legge meg.sammen med henne. Hun sover på.meg i stua før det. Prøver jeg å.legge henne i kurven når hun har sovnet på.meg, ja da våkner hun og vi er tilbake til start... Føler det er slitsomt å ikke kunne gjøre.noe.annet på kvelden..

før var det rundt kl.24, men nå legger han seg rundt 20.30-21. Trenger litt voksentid og pause et par timer;) Satser på å få lagt han rundt 20 snart, men han styrer det selv:)

Kl 19 og sover til 7 før hun får mat igjen, men blir ikke mye Søvn på oss på natta for d. Da store bror våkner Kl 0230 hver natt å tror det er morgon. Slitsomt

Lillemor her legger seg mellom kl 18-19. Da er hun helt ferdig. Da sover hun til ca kl 03, da er det mat og så er det morgen kl 07. Synes det går helt fint;)

Hun sover litt på kvelden, men helst på meg eller en sjelden gang i egen seng (har vognbagen i vogga i stua...) i 20-21 tiden sovner hun som regel skikkelig godt, men da vekker jeg henne ca 22 for mat og da sover hun til 05.30-06.30. Og da er det stort sett morgen.

Kl 18.. Prøver og drøye det til 18.30 :-P

mi er dau trøtt i fem tiden men prøver så godt eg kan å drøye det til 18 som oftest er det mellom 17.30 og 18. får mat i 23 tiden, 02.30 så 06. så står vi opp vanligvis i syv tiden.. men ho sover veldig lite på dagtid. så er nok derfor. da er det maks en time selv om vi går tur. hehe. men ho har alltid vært sånn.e r i grunn ganske deilig å ha litt "fri" så lenge på kvelden=)

her sovner hun mellom 21 og 23.. og da sover hun to timer, og skal ha mat, så to timer, så mat igjen.. å sånn holder det på hele natten.. dagen begynner ca kl 10..

før sov hun gjerne 6 timer om natta før hun ville ha mat.. og ofte var det bare en mating om natta.. men det sluttet hun med.

Vi begynner kveldsstellet halv 6, legger seg 6- halv 7 :-)

Hei

Jeg ammer kl 21.30. å så er det leggetid kl 22.00. Så sover han helt rolig uten mat helt frem til kl 06.00. Da er det mat igjen, og etter det kan det hende at vi sovner under ammingen til han vil leke ;) Han hviler 3-4 ganger i løpet av dagen.

Back
Topp