Hvilket kjøp er du mest fornøyd med? (eller hva var det siste du kjøpte for mini?)

taweret88

Blir kjent med forumet
Julibarna 2019
Vi kjøpte en Skip Hop Treetop baby gym. Jeg håper babyen liker den. Jeg elsker at fargene passer perfekt i stua vår og med plantene mine, men de er samtidig sterke og stimulerende farger.
 
  • Liker
Reactions: Kkk
Vippestol var det siste vi kjøpte :) Nå er det bare bilspeil som gjenstår, så har vi det nødvendigste på plass.
 
Siste kjøpet var en barnevognsvifte! Den var bare så søt og kunne klipses på vogna. Tror og håper den blir flittig brukt de neste månedene:Heartblue

Usikker på beste kjøp foreløpig, men elsker Stokke Sleepi senga vi hadde til storebror. Gleder meg til å ta den i bruk igjen.
 
Sist var beste kjøpet babynest. Det er det siste kjøpet jeg har gjort nå, og antar den kommer til å bli flittig brukt med mindre det kommer en frimerkebaby, da blir nok bæresjalet det beste kjøpet :rolleyes:
 
Siste kjøp er alltid garn for tiden. For jeg strikker så mye til henne :)
Eller nei. Jeg bestilte myggnetting til vogna i dag, så det er jo faktisk det siste.
 
Vi kjøpte bilstol på lørdag. Cybex Cloud Z. Veldig fornøyd da den kan festes til vogna og legges i full liggestilling utenfor bilen. :)

Ellers bestillte jeg jo badekar fra Stokke med nyfødtstøtte i går da. Liker at det har propp, og at det kan brettes sammen.
 
Sist var beste kjøpet babynest. Det er det siste kjøpet jeg har gjort nå, og antar den kommer til å bli flittig brukt med mindre det kommer en frimerkebaby, da blir nok bæresjalet det beste kjøpet :rolleyes:
Har selv kjøpt begge deler og er spent å se hva funker best for ham
 
Har selv kjøpt begge deler og er spent å se hva funker best for ham
Jeg har faktisk kjøpt to babynest. Litt for å slippe og flytte på de frem og tilbake fra soverom og stue. Førstegangs og har garantert kjøpt mer enn jeg må :)
 
Det jeg er mest fornøyd er kanskje leander vuggen <3 den er så fin og så koselig å ha den fremme i stuen som en liten påminnelse om at det snart kommer baby.

Siste kjøpet klikket jeg hjem i dag og det var leander Matty stellematten :)
Så nå er de aller fleste viktige tingene krysset av listen
 
Back
Topp