Hvilket kjønn?

dagosi

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberbarna 19
Så i en av disse termintrådene hvor de nettopp har funnet ut at de er gravide at de tippet kjønn, regner med det fantes en slik her inne også. Og startet å se etter den, men blir stadig avbrutt i min leting. Å fant ut at jeg likevell ønsket å lage en ny. Nå vet dere jo kjønnet, vil tro alle babyene i som skulle komme i november er kommet, å heller masse lykke til til de som ennå går å venter, må være tøft å gå nesten 2 måneder over ;)

Men ja hvilket kjønn tippet dere på når dere fant ut at dere var gravide? Hvilket kjønn regnet folk med dere ventet? Valgte dere å få vite kjønn eller ikke å vite det? Sa dere kjønn til venner å familie eller holdt det hemmelig? Var det noen som fikk seg en overraskelser etter at babyen kom? Og hadde dere navn til barnet/barna før de kom? Passet dem eller måtte dere finne nye navn da barnet kom?
 
Last edited:
Vi valgte å få vite. Vi begge tippet på jente. Denne graviditeten var så annerledes enn med engelen vår, så vi var overbevist om at dette måtte da være jente, og jeg har alltid sett for meg at jeg ble å få jenter og ikke gutter. Husker ikke hva folk tippet av kjønn, men føler de fleste forventa at det ble jente. Men vi sa kjønnet om folk spurte. Så på andre ultralyden at det ble en gutt å ble veldig overrasket å måtte på nytt leite gjennom guttenavn som tullinger frem til fødselen. Han passet de fleste navnene vi fant bortsett fra Tim. Så ble litt elle melle tilslutt da navnet skulle bestemmes.
 
Kan da ikke være noen som enda venter, da ingen går mer enn maks 11 dager før de settes i gang.
Hadde mistanke om jente denne gangen, pga helt andre symptomer enn sist.
Men var gutt igjen.
 
Her trudde så og si alle at det ble en gutt, men i magen var det ei lita jente! Jeg ville egentlig vente med å vite kjønnet, men samboer ville veldig gjerne vite det, så det ble det til at vi fikk vite det på oul (noe jeg ikke angrer på hehe). Sa kjønnet til alle som spurte :happy:
 
Vi visste ikke kjønn. De fleste trudde jente, og mannen var sikker på jente. Jeg hadde egentlig ingen følelse, men tippet gutt bare for å tippe motsatt av mannen, og fordi babyen var litt stor. Det var en gutt :Heartblue
 
Mannen fikk "besøk" av en gutt på sengekanten natten 2 dager før jeg tok graviditet test. Resten av familien tippa jente. På tidlig ultralyd uke 13 syntes jeg å skimte en gutt og det stemte.
 
Ca 2 uker før oul begynte jeg å drømme at det var en gutt i magen. Og ul viste at jeg hadde rett
 
Vi trodde(håpet) gutt, men oul viste jente. Hadde navn fra vi fikk vite kjønn. Vi delte navn og kjønn, men med forbehold om at navnet måtte passe henne
 
Tippet gutt siden dette svangerskapet var så ulikt det første, det stemte :) selv om vi visste kjønn fra oul fant vi ikke navn før etter fødsel :p
 
Jeg hadde veldig på følelsen av at det var en gutt og det stemte. Hadde samme følelsen med førstemann og hadde rett da også. Mange rundt tippet gutt da jeg visstnok har hatt typisk guttemage ved begge svangerskap :hilarious:
Vi fikk vite kjønn da vi var på tidlig ultralyd.
Hadde navn klrt da han ble født.
 
Back
Topp