Hvilket kjønn??

Vi skal ikke vite :) Visste ikke sist og det var så utrolig spesielt at vi vil ikke gjøre noe annet denne gangen :)

Ja syntes også det:) den følelsen når du får vite hva det er, er bare helt spesiell❤ hele opplevelsen..

Vi skal vite det. Jeg elsker å planlegge, så må vite det. Vil også ha klart barnerommet til ungen kommer :)

Vi skal vite. Har visst det med de to andre og. Syns det er greit å vite hvilke farger jeg skal sortere fram fra loftet

Ja syntes også det:) den følelsen når du får vite hva det er, er bare helt spesiell❤ hele opplevelsen..
Ja, absolutt! Det var helt magisk når de la henne på brystet mitt og vi fikk vite at det var en jente! <3 Gleder meg veldig til en lignende opplevelse igjen :)

Jeg har alltid sagt at jeg ikke vil vite, mannen vil vite.. vi får diskutere det nærmere ul å håpe vi blir enige;)

Dette er mitt tredje barn, jeg har en sønn og en datter så vurderer å ikke vite. Men er sååå nysgjerrig!

Hadde vi bare klart å vente i spenning. ... men så nysgjerrige vi er, så tror jeg vi bare MÅ vite det på oul :love7

Vi skal vite :) Når vi bare har gutter i hus er det veldig greit å vite, i tilfelle det skulle vært en jente. Da må det litt shopping til :)

Har veldig lyst å la det bli en overraskelse, men vi er alt for nysgjerrige begge to. Blir nok å spørre på oul om det lar seg gjøre å se :)

Vi vil nok vite det så vi får ordnet barnerom og vet hvilke farger klærne skal ha :)

Har å lyst å ordne til barnerommet men vi leier leilighet med kun 2 soverom.. så det må bli når vi får eget hus:D

Ingen tvil om at vi ønsker å vite kjønnet :) Jeg er en planlegger til de grader og mye skal være på plass :) Er over gjennomsnittet interessert i interiør og farger :)

Vi har bestemt oss for at vi vil vite det, men mest fordi det er så spennende, har liksom lyst til å vite alt jeg kan finne ut av så fort som mulig :p men synes egentlig det hadde vært fint om vi ikke visste, nettopp for å slippe alt dette styret med rosa eller lyseblått. Har ikke så lyst til at det skal være så mye fokus på kjønn, og synes egentlig det er ganske dumt at alt er så kjønnsdelt for barn. Så både rommet og klærne blir nok ganske likt uansett kjønn ;) :) skjønner selvfølgelig godt at andre syns det er veldig stas, altså! :)

Skulle ønske jeg klarte å la vær å vite!
Mannen vil ikke vite...det ville han ikke med noen av de andre heller. Vi får se om jeg klarer å la vær å spørre når vi er på ul.

Uten tvil!

Vi har bestemt oss for at vi vil vite det, men mest fordi det er så spennende, har liksom lyst til å vite alt jeg kan finne ut av så fort som mulig :p men synes egentlig det hadde vært fint om vi ikke visste, nettopp for å slippe alt dette styret med rosa eller lyseblått. Har ikke så lyst til at det skal være så mye fokus på kjønn, og synes egentlig det er ganske dumt at alt er så kjønnsdelt for barn. Så både rommet og klærne blir nok ganske likt uansett kjønn ;) :) skjønner selvfølgelig godt at andre syns det er veldig stas, altså! :)

Er også veldig for å slippe styret med rosa og blått, spiller ingen rolle sånn sett for meg.. :) hun jeg har nå har egentlig veldig lite rosa klær, er gla i og variere litt farger og slik. Åsså passe hun best til lilla;) blir spennende å se.. kan jo hende at hvis det er en gutt så ser vi det selv på ul:p på en måte vil jeg vite men sambo er veldig på å ikke vite så akurat det kan han få bestemme, så tar jeg meg av resten;) hehe..

Planlegging er ikke min sterkeste side... men vi vil vite kjønnet ja.. litt fordi vi er nysgjerrige og fordi vi ønsker å vite hvem som er her inne :)

Jeg ønsker å ikke vite kjønn før barnet er født, mens samboeren min har et sterkt ønske om å vite det på ul. Trur dette er noe vi får diskutere når det nærmer seg. Om vi bestemmer oss for å vite det er jeg fast bestemt på at den nyheten ikke deles med andre før etter fødselen.

Visste ikke kjønnet med førstemann så har lyst til å vite det denne gangen, bare for å ha prøvd begge deler :)

Back
Topp