Vi skal ikke viteVisste ikke sist og det var så utrolig spesielt at vi vil ikke gjøre noe annet denne gangen
![]()
Ja syntes også det
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ikke viteVisste ikke sist og det var så utrolig spesielt at vi vil ikke gjøre noe annet denne gangen
![]()
Ja, absolutt! Det var helt magisk når de la henne på brystet mitt og vi fikk vite at det var en jente! <3 Gleder meg veldig til en lignende opplevelse igjenJa syntes også detden følelsen når du får vite hva det er, er bare helt spesiell❤ hele opplevelsen..
Vi har bestemt oss for at vi vil vite det, men mest fordi det er så spennende, har liksom lyst til å vite alt jeg kan finne ut av så fort som muligmen synes egentlig det hadde vært fint om vi ikke visste, nettopp for å slippe alt dette styret med rosa eller lyseblått. Har ikke så lyst til at det skal være så mye fokus på kjønn, og synes egentlig det er ganske dumt at alt er så kjønnsdelt for barn. Så både rommet og klærne blir nok ganske likt uansett kjønn
![]()
skjønner selvfølgelig godt at andre syns det er veldig stas, altså!
![]()