Hvilket kjønn??

Nemi88

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Skal dere vite hvilket kjønn det blir om det er mulig å se på ul? ;)
Vi blir nok å gjøre det samme denne gang som sist, å vente i spenning;)

i teorien vil jeg vente med å vite kjønnet.Men i praksis er jeg så nysgjerrig at jeg ikke klarer å vente;)

Last edited:
Jeg elsker å planlegge , så jeg må vite dessverre:)

Forrige gang visste vi ikke kjønn før snuppa ble født, veldig spennende og ikke vite.
Denne gangen tror jeg vi vil vite på oul

Skal dere vite hvilket kjønn det blir om det er mulig å se på ul? ;)
Vi blir nok å gjøre det samme denne gang som sist, å vente i spenning;)

Skulle gjerne ventet i spenning, men vet jeg ikke klarer det.
Jeg vil nok vite så fort de ser om det er jente eller gutt :Heartred

Ja på en måte kunne jeg også tenkt meg å vite med tanke på alt d praktiske;) men har en del nøytrale klær etter snuppa, overlever med det vi har til vi kan kjøpe noe nytt eventuelt;) blir kjempe spennende:D

Jeg er altfor nysgjerrig og planleggingsgal til å ikke vite! Dessuten føler jeg at jeg blir bedre kjent med babyen når jeg vet kjønnet:)

Jeg skulle ønske jeg klarte å la være å vite kjønnet. Men jeg er nok litt for nysgjerrig og glad i planlegging :)

Vi vil vite, er alt for nysgjerrig til å la være:-P

Jeg skulle ønske jeg klarte å la være å vite kjønnet. Men jeg er nok litt for nysgjerrig og glad i planlegging :)
er jo så koselig med innkjøp av klær og strikking i de aktuelle fargene:)

Jeg må nok vite det. Har visst det med begge jeg har fra før.

Ja, vi ønsker å vite det. Da får jeg gjort i stand det meste og jeg syns også det hjelper å på å knytte bånd med den lille mens babyen er i magen :)

Jeg er for nyskjerrig, så ønsker å vite det!! Hadde vi hatt en av hver fra før, hadde vi kanskje latt være, men siden vi har to gutter er det praktisk å vite om jeg skal gjøre klart alt det blå eller om vi må skifte farge.... ;-) Når det er sagt, om vi ikke får sett det på oul, kommer jeg nok ikke til å ta ekstra UL for å få vite kjønn....

Ganske sikker på at jeg vil vite det :)

Vi skal ikke vite :) Visste ikke sist og det var så utrolig spesielt at vi vil ikke gjøre noe annet denne gangen :)

Back
Topp