Hvilket kjønn?

Kan det ha noe å si? o_O
Y-sædcellene er litt letter enn X-sædcellene, og svømmer dermed raskere. X-sædcellene lever litt lengre.
Hvis man har sex ved eggløsning vil Y-sædcellene gjerne komme fram først, mens hvis man har sex før eggløsning vil mange av dem dø før de når fram, og X-sædcellene har større sjanse.

I teorien. :)
 
Jeg vet ikke hva jeg føler. En periode gutt og i neste jente.

Har 1 jente og 1 gutt fra før.så kjenner att det ille betyr noe☺☺
 
Kinesisk fødselskartet sier jenter med Ringtesten sier gutt... så dette kan bli spennende!
 
Ønsker meg veldig en gutt :) Har en jente fra før.Selvfølgelig er det viktigst at barnet eg friskt men er vel lov og håpe for det :) Har en svigermor som allerede har strikka rosa dress og håper og kunne si til henne at det blir gutt :p
 
Kinesisk kart sier gutt. Har fått masse kviser, som tilsier jente. Økt hårvekst tilsier gutt. Alder og årstall ved unnfangelse tilsier gutt.

Hadde vært gøy med gutt siden vi har to jenter fra før. Eldstejenta har mast om å få en lillebror lenge nå, så blir veldig spennende å se. Må nesten legge til at det blir like kos om det blir ei jente. Er jo vant til å være jentemamma, så det er på en måte det som føles tryggest... Det viktigste er uansett ikke kjønn. Det viktigste er at vi skal få et nytt familiemedlem som er veldig velkommen uansett :happy:
 
Y-sædcellene er litt letter enn X-sædcellene, og svømmer dermed raskere. X-sædcellene lever litt lengre.
Hvis man har sex ved eggløsning vil Y-sædcellene gjerne komme fram først, mens hvis man har sex før eggløsning vil mange av dem dø før de når fram, og X-sædcellene har større sjanse.

I teorien. :)
Åh, da lærte jeg noe nytt :) Utrolig hva folk forsker på :joyful:
 
Kjøpte meg en sån morsom test som skal si hvilke kjønn barnet har, den sier jente :p (får bare vente å se om det stemmer) ringtesten sier også jente, men kinesisk kart sier gutt.
 
Har fått litt guttefølelse, hadde vært gøy om det stemmer :)
 
Har alltid før trodd at jeg kom til å få jente.. men nå har jeg en sterk følelse på at det blir gutt.
 
Jeg tror jeg får jente. Like symptomer som sist.
Noen andre som har hatt like symptomer før, men likevel fått motsatt kjønn? :)
 
Jeg tror jeg får jente. Like symptomer som sist.
Noen andre som har hatt like symptomer før, men likevel fått motsatt kjønn? :)
Jeg har ikke like sterke symptomer denne gangen. Fikk jente sist, så jeg er veldig spent! Er ikke like kvalm og har ingen utprega cravings.
 
I følge maya kalenderen, kinesisk kalender, alle kvisene jeg har fått og hva andre tror tilsier alt at jeg får en jente...
Selv har jeg hele veien trodd jeg får gutt! :p

Blir spennende å se til OUL! :cat:
 
Vi har begge hatt drømmer om ei lita jente. . .

Har gutt fra før.
 
Back
Topp