Kan det ha noe å si?Jeg hadde eggløsning første dagen vi prøvde, så jeg regner med det blir gutt. Hadde et par runder til den helgen, så jeg er egentlig ganske sikker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det ha noe å si?Jeg hadde eggløsning første dagen vi prøvde, så jeg regner med det blir gutt. Hadde et par runder til den helgen, så jeg er egentlig ganske sikker.
Y-sædcellene er litt letter enn X-sædcellene, og svømmer dermed raskere. X-sædcellene lever litt lengre.Kan det ha noe å si?
Skal man regne fra eggløsning? Nå tenker jeg på den kinesiske kalenderen
Ja, for min del blir det juniSkal man regne fra eggløsning? Nå tenker jeg på den kinesiske kalenderen
Åh, da lærte jeg noe nytt Utrolig hva folk forsker påY-sædcellene er litt letter enn X-sædcellene, og svømmer dermed raskere. X-sædcellene lever litt lengre.
Hvis man har sex ved eggløsning vil Y-sædcellene gjerne komme fram først, mens hvis man har sex før eggløsning vil mange av dem dø før de når fram, og X-sædcellene har større sjanse.
I teorien.
Jeg har ikke like sterke symptomer denne gangen. Fikk jente sist, så jeg er veldig spent! Er ikke like kvalm og har ingen utprega cravings.Jeg tror jeg får jente. Like symptomer som sist.
Noen andre som har hatt like symptomer før, men likevel fått motsatt kjønn?