Hvilket kjønn?

Jeg tror det blir gutt her ;) begge søsknene hans har kun fått gutter ;) så da gjør jeg regne med at det blir det samme her :)

Jeg har ingen anelse. Føler kanskje på meg at det er en gutt. Men det er sikkert bare en innbilning :)

Jeg har egentlig ingen anelse, men begynner å få litt jente-følelse.... Det blir spennende å se om altfor mange uker :)

Har en magefølelse på at det er ei jente, men siden jeg har 2 gutter fra før så er jeg litt redd at det bare er ønsket om ei jente som spiller underbevisstheten ett puss. Vi får se når sannhetens time kommer hva vi endte opp med

Jeg har ei jente fra før og tror vi får ei jente til :) Men jeg kjenner at det betyr veldig lite hvilket kjønn det blir.

Vi har ei jente fra før men føler på meg at det blir en lillebror :) Men kjenner jeg ikke kunne brydd meg mindre :p

Har 2 jenter fra før så er rimelig sikker på at det blir jente ;) men hadde vært gøy med gutt, men har ikke tro på at det blir det :p

Jeg har en følelse av gutt her, men mulig det fordi jeg i utgangspunktet alltid har tenkt at jeg kommer til å få to jenter (som mamma), og også kanskje ønsket meg døtre mer enn sønner. Heldigvis kjenner jeg nå med hånden på hjertet at det er helt irrelevant hvilket kjønn det blir sålenge barnet er friskt <3

Utifra kinesisk fødselskart står det jente på meg. Det gjorde det forrige gang også men ut kom en gutt ;)

Det kinesiske fødselskartet sa jente både nå og sist gang, og sist gang ble det jente. Ringtesten sa jente sist gang, og stemte, men denne gangen bytter den mellom å vise jente og gutt.
Jeg blir glad for begge deler, men håper på jente, da vi har så si alt vi trenger av klær, vogn, seng osv, så jeg regner med det blir gutt siden jeg aldri har flaks :p

For meg spiller det ingen rolle om det er gutt eller jente, men jeg har ekstremt lyst til å vite det. Egentlig litt merkelig:oops:

Det kinesiske fødselskartet sa jente både nå og sist gang, og sist gang ble det jente. Ringtesten sa jente sist gang, og stemte, men denne gangen bytter den mellom å vise jente og gutt.
Jeg blir glad for begge deler, men håper på jente, da vi har så si alt vi trenger av klær, vogn, seng osv, så jeg regner med det blir gutt siden jeg aldri har flaks :p
Kanskje du har en av hver der inne :D

For meg spiller det ingen rolle om det er gutt eller jente, men jeg har ekstremt lyst til å vite det. Egentlig litt merkelig:oops:
Tihi samme her

Sist så hadde jeg en sterk følelse (fra jeg var 6 uker) på at det kom til å bli gutt og det var rett. Denne gang har jeg litt på følelsen av at det skal bli jente :)

Sist så hadde jeg en sterk følelse (fra jeg var 6 uker) på at det kom til å bli gutt og det var rett. Denne gang har jeg litt på følelsen av at det skal bli jente :)
Jeg trodde frøkna vår var en gutt i begynnelsen, nå som jeg tror det er jente så er det vel gutt da :P

Jeg trodde frøkna vår var en gutt i begynnelsen, nå som jeg tror det er jente så er det vel gutt da :P

Ja d kan hende da :)
Håpe litt på ei jente denne gang da :P
Men vi får vente å se hva som kanskje dukker opp på ul :D

Alle håper på jente, siden det er nesten bare gutter i familien. Først følte jeg at dette blir gutt, samme følelse som sist når jeg gikk gravid og fikk gutt, men nå er jeg mer i tvil. Liker fortsatt surt godteri og sjokolademelk, og har vært generelt lite kvalm - som sist. Men det blir spennende å se!:D Selvfølgelig billigst å få enda en gutt, da vi har alt i guttefarger:oops::rolleyes:

Jeg hadde eggløsning første dagen vi prøvde, så jeg regner med det blir gutt. Hadde et par runder til den helgen, så jeg er egentlig ganske sikker.

Back
Topp