Hvilket kjønn??

a86g

Betatt av forumet
Hei jenter :) jeg lurer på.. har dere en anelse eller følelse av hva kjønnet kommer til og være og eventuelt hvorfor tror dere det ene eller det andre..syns bare det r litt spennende :p er forresten ny her inne og gleder meg til og dele erfaringer osv med dere . koselig når vi alle er i samme båt Smile

Velkommen skal du være :) Jeg har ikke en følelse for verken det ene eller andre. Vet heller ikke om vi vil vite det før babyen er ute. Spørst om vi klarer å vente så lenge :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hei jenter :) jeg lurer på.. har dere en anelse eller følelse av hva kjønnet kommer til og være og eventuelt hvorfor tror dere det ene eller det andre..syns bare det r litt spennende :p er forresten ny her inne og gleder meg til og dele erfaringer osv med dere . koselig når vi alle er i samme båt Smile

Magefølelsen min sier gutt, selv om jeg skulle ønske en jente første gang :-) (elsker rosa) haha
Tillegg har jeg drømt eller jeg tror jeg var halv våken, og fremfor meg kom et slags kort det sto boy på :-p høres merklig ut :-)

15 Mars 2015 <3

Har ingen følelse for hva det blir og det har jeg ikke hatt med de andre heller. Men av praktiske grunner tenker jeg at det hadde vært fint med jente da ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Magefølelsen sier gutt, så blir spennende å få vite på ul :)

❤️ etterlengtet skatt 24/3-15 ❤️

Begge to tror det er en gutt. Vet ikke helt hvorfor :)

Har blitt spådd. To jenter og en gutt. Har to jenter, så blir jo spennende å se om gutten dukker opp dene gangen. Har ingen magefølelse, men tror det ligger noe i "jente,jente, flere i vente" ;-)

Tror det er en liten gutt som gjemmer seg magen, men det trodde jeg sist også og da var det ei jente :) Tror jeg at det er en gutt fordi svangerskapet har vært annerledes enn sist. Begge deler er like velkomment :)

Har en gutt fra før og visste tidlig at jeg bar på en gutt, lenge før oul Denne gangen har jeg en jentefølelse.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Heisann og velkommen!:)

Nei æ e så ubesluttsom! I det ene øyeblikket trur æ jente, men så trur æ gutt, så trur æ jente igjen:p

Må vell bare vente til OUL;)

Enn du da? E det første? Ka du trur?:)

Velkommen! Jeg føler det blir jente. Vet ikke akkurat hvorfor jeg har den følelsen. Har ei jente fra før, og hun selv ønsker søster. Mens pappaen, familien hans og min familie ønsker gutt. Så her går hun å krangler med alle om at det blir søster :-D

Heisann og velkommen!:)

Nei æ e så ubesluttsom! I det ene øyeblikket trur æ jente, men så trur æ gutt, så trur æ jente igjen:p

Må vell bare vente til OUL;)

Enn du da? E det første? Ka du trur?:)
Men i innkallelsen her i Ålesund står det dem ikke ser etter kjønn?

♡Overgangen feb/mars♡

Det skifter veldig innimellom, men første innstinktet sier Jente. Pga kvalmen jeg kun hadde med første og nå. :P blir spennende å vite.. Har jo en av hver allerede, så er lliksom ikke slik at vi foretrekker det ene framfor d andre heller... :) Gleder meg til å finne ut på OUL :)

Jeg aner ikke. Har hatt mest følelse på jente den gangen her, men vet ikke om det er fordi jeg på en måte ønsker meg det litt eller om det faktisk er noe i det? Men bytter litt på. Syns det er mye vanskeligere å få en feeling hos meg selv enn på andre av en eller annen merkelig grunn. Burde jo vært motsatt :P

Også har vi jentenavnet klart, mens guttenavnet ikke er bestemt.
Sist gang hadde vi guttenavnet klart fra uke 9-10 (og var usikker på jentenavn), og da var det en gutt - så kanskje det er et tegn?

Back
Topp