Hvilket kjønn?

SmåBarnsMamma

venter vårt fjerde nurk <3
Hvilket kjønn sier magefølelsen? :P her i gården er begge kjønn så klart like ønsket. Vi har tre gutter, så jeg må kunne si det hadde vært moro med ei jente.
Denne gangen har jeg en rar følelse på at det er jente! Svangerskapet er så langt veldig ulikt ifra slik det var alle tre gangene med guttene! :)

Hvilket kjønn sier magefølelsen? :p her i gården er begge kjønn så klart like ønsket. Vi har tre gutter, så jeg må kunne si det hadde vært moro med ei jente.
Denne gangen har jeg en rar følelse på at det er jente! Svangerskapet er så langt veldig ulikt ifra slik det var alle tre gangene med guttene! :)

Æ e nesten bombe sikker på at det e gutt:p E i så fin form og merke nesten ikke at æ e gravid i det hele tatt! Å de "mytan" æ har lest, så stemme symptoman mine med gutt:D

Bryr mæ ikke om kjønn da, så lenge nurke e frisk og vellskapt:) Men så har æ jo ei jenta fra før, så hadde vært gøy med en gutt:D

Har jente fra før. Pappaen ønsker seg gutt. Mens jenta vår på 4 vil ha en lillesøster :-) og jeg har på følelsen at det er en jente. Så får se om det er pappa eller datteren som får ønsket sitt oppfylt ;-)

Magefølelsen sier jente! pga jeg er kvalm, noe jeg var med nr 1 og ikke nr 2 :p og har masse små kviser, noe jeg også hadde da.... Også sier d kinesiske fødselskartet det ;) men tiden vil vise.. Og vi har jo allerede en av hver, så begge deler er like ønsket.. :)

Har en følelse om at det er en jente, er mye dårlig og kvalm så det gir jo et tegn det også. En venninne kom bort til meg for en uke siden så på meg å sa, du er gravid og skal ha en jente.
Men ønsker både jente og gutt :) vil gjerne ha en av hver så samme hva som kommer først :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en følelse av jente, men tror kanskje det er fordi det hadde vært mest praktisk. Har 2 av hvert fra før og jentene er minst, så de blir jo også nærmest i alder med knøttet.
Ellers så tror jeg ikke på alle mytene om forskjellen på sva.skap med gutt vs jente. Har prøvd begge deler, og formen har vært like dårlig hver gang, og magen har også vært likedan. Eneste forskjellen er vel at guttene kom etter termin mens jentene kom før :-)

Er det noe galt med meg når jeg ikke har en følelse?? Hvordan er denne følelsen dere snakker om?

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Har en følelse av jente, men tror kanskje det er fordi det hadde vært mest praktisk. Har 2 av hvert fra før og jentene er minst, så de blir jo også nærmest i alder med knøttet.
Ellers så tror jeg ikke på alle mytene om forskjellen på sva.skap med gutt vs jente. Har prøvd begge deler, og formen har vært like dårlig hver gang, og magen har også vært likedan. Eneste forskjellen er vel at guttene kom etter termin mens jentene kom før :-)

Hva med hjerterytme funnet?

♡02.03.2015♡

Kanskje det kommer etterhvert?:)

♡02.03.2015♡
Ikke vet jeg. Bare det ikke betyr at jeg får en av hver :-p

Jeg tenker vell egentlig mye blått da, når jeg tenker på hva jeg vil kjøpe. Så kanskje det blir gutt.. Det får jeg ikke vite før mars :-p

Ikke vet jeg. Bare det ikke betyr at jeg får en av hver :-p

Jeg tenker vell egentlig mye blått da, når jeg tenker på hva jeg vil kjøpe. Så kanskje det blir gutt.. Det får jeg ikke vite før mars :-p

Håper jeg får to! Gjerne en av hver. Hihi:) men er nok bare en :p

♡02.03.2015♡

Veldig usikker, følelse på jente igjen.. Men hadde vært moro for lillebror med en bror. Har to jenter fra før og sistemann var gutt :)

Håper jeg får to! Gjerne en av hver. Hihi:) men er nok bare en :p

♡02.03.2015♡
Hadde vert morsomt med to, men tror det holder med en denne gang :-p kunne blitt problematisk med brudekjolen neste sommer da :-p

Var helt sikker på jente sist selv om andre sa gutt, jente ble det. Sv.skapet er ganske så likt til nå så har samme følelse denne gangen også. Like velkommen uansett hva som lurer seg der inne:)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

jeg er usikker, men følrer litt jente...
men svangerskapet er nokså likt som med storebror..
tok en gendermakertest og den sa jente og kinesiske kartet sier jente ;)
hmm..
spiller egentlig ingen roll, men hadde vært kjekt med en av hver

jeg er usikker, men følrer litt jente...
men svangerskapet er nokså likt som med storebror..
tok en gendermakertest og den sa jente og kinesiske kartet sier jente ;)
hmm..
spiller egentlig ingen roll, men hadde vært kjekt med en av hver
Litt lyst å prøve en gendermaker. Min kjenner jeg ikke har helt troa på de :p

♡02.03.2015♡

Back
Topp