Hvilket kjønn venter du?

Hvilket kjønn venter du?

  • Gutt

    Votes: 41 48,2%
  • Jente

    Votes: 35 41,2%
  • Gutt og gutt

    Votes: 0 0,0%
  • Jente og jente

    Votes: 1 1,2%
  • Gutt og jente

    Votes: 0 0,0%
  • Overraskelse!

    Votes: 8 9,4%

  • Antall som har svart
    85

MaTe

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Tenker kanskje flere og flere nå fremover får vite hvilket kjønn de venter! For min egen del kommer en liten jente❤️
 
Skal ikke vite ;)
 
Jeg vil vite, men skal ikke på oul før om en måned. Gleder meg kjempe masse! :happy:
 
Vet ikke enda :p
 
Var på ul igår (12+5), men gynekologen kunne ikke bekrefte noe. Jeg får fortsette å vente i spenning :)
 
Jeg har termin i slutten av november, så vet ingenting enda, men er så spent! Imponert over dere som ikke vil vite! :)
 
Foreslo for mannen at vi kunne kjøre «team green» denne gang, altså ikke vite kjønn, men det fikk jeg ingen medhold gitt. Han mente han kunne vite og ikke jeg, men det går jeg ikke med på :hilarious:
 
Var på ultralyd i dag og mest sannsynlig er det en gutt og en jente i magen. Dette er ut ifra mine egne tolkninger av det som var mellom beina når han sjekket. Ble litt frustrert når han ikke ville si hva som var mest sannsynlig. Er bare to uker til OUL, men jeg er så nysgjerrig!!!!
 
Ifølge legen på fosterdiagnostikk da jeg var 13+4 så venter vi jente, men han sa det bare er 90% sikkert så vi får se på OUL! :D
 
Fikk vite i 15+3 at vi venter jente! Ekstremt spent på om det er jente de mener etter OUL til fredag som kommer :Heartbigred
 
Venter gutt i følge legen på tul i uke 12, men vi får se på oul i juni om det stemmer :)
 
Back
Topp