Hvilket kjønn venter du?

Hvilket kjønn venter du?

  • Gutt

    Votes: 59 52,2%
  • Jente

    Votes: 44 38,9%
  • Tvillinger gutt/jente

    Votes: 0 0,0%
  • Tvillinger jente/jente

    Votes: 2 1,8%
  • Tvillinger gutt/gutt

    Votes: 1 0,9%
  • Overraskelse

    Votes: 7 6,2%

  • Antall som har svart
    113
  • Avstemningen er avsluttet .
Skriv gjerne inn kjønn i terminlista også dere som ønsker det så legger jeg det inn fortløpende :happy:
 
Utrolig overraska ! Vi var sikker på tredje jente stod for tur... men ultralyd VisTe en lillebror:happy::dummy::talk017
Vi var glade uansett kjønn. Viktigeste var at alt var fint med babyen, men nå når vi veit føler vi oss utrolig heldig som for muligheten til å oppleve å bli foreldre til en gutt etter to fine jenter:Heartpink:Heartpink:Heartblue

bilde tatt i «potty shot» :Heartbigred
 

Vedlegg

  • F9A2E4F5-9554-4783-A098-D6F3DC4039A2.jpeg
    F9A2E4F5-9554-4783-A098-D6F3DC4039A2.jpeg
    15 KB · Visninger: 36
Her stemte magefølelsen, jeg fikk gjette under ultralyd, og kunne tydelig se tre streker, noe som betyr at jeg får benyttet mitt første hjemmestrikkede plagg, nemlig en pikekjole :woot:
 
Kan jo ikke være 100% sikker, men er ganske sannsynlig det er en jente

Bare et spørsmål, fordi jeg ikke kan så mye om dette:
Er det sånn at man ALDRI kan være 100% sikker uansett? Eller er det som regel sånn 99% sikkert hvis man får et godt bilde?

Vi så jo kjønnslepper veldig tydelig feks. Kan det plutselig bli til penis og testikler da? :bookworm: kan man ta så feil?
 
Bare et spørsmål, fordi jeg ikke kan så mye om dette:
Er det sånn at man ALDRI kan være 100% sikker uansett? Eller er det som regel sånn 99% sikkert hvis man får et godt bilde?

Vi så jo kjønnslepper veldig tydelig feks. Kan det plutselig bli til penis og testikler da? :bookworm: kan man ta så feil?
På dette stadiet er det ganske sikkert, men hos noen får de ikke sett så godt og tipper at det mest sannsynlig er jente eller gutt. Noen ganger får de til å se kjønnsorganene så nøye at det ikke er noe tvil. Har vært på ultralyd to ganger der vi har sett penisen og både gynekologen og jordmor sa at her er det ingen tvil. Fikk til og med bilder av snoppen to ganger. Det som ble tatt i uke 20 er så tydelig at hvem som helst ser at det er testikler og en penis. Noen ganger er de 100% sikker på kjønn.
 
På dette stadiet er det ganske sikkert, men hos noen får de ikke sett så godt og tipper at det mest sannsynlig er jente eller gutt. Noen ganger får de til å se kjønnsorganene så nøye at det ikke er noe tvil. Har vært på ultralyd to ganger der vi har sett penisen og både gynekologen og jordmor sa at her er det ingen tvil. Fikk til og med bilder av snoppen to ganger. Det som ble tatt i uke 20 er så tydelig at hvem som helst ser at det er testikler og en penis. Noen ganger er de 100% sikker på kjønn.

Ja, det er sånn som du sier her sånn jeg har fått inntrykk av at det er, ultralyden den dag i dag har er jo som regel av flott kvalitet, men ser for meg at usikkerheten kommer først når de ikke får bra nok tilgang til å se kjønnsdelene som du sier :bookworm:
Det var ikke tvil hos oss heller ut i fra det jordmor sa og viste meg.
 
Bare et spørsmål, fordi jeg ikke kan så mye om dette:
Er det sånn at man ALDRI kan være 100% sikker uansett? Eller er det som regel sånn 99% sikkert hvis man får et godt bilde?

Vi så jo kjønnslepper veldig tydelig feks. Kan det plutselig bli til penis og testikler da? :bookworm: kan man ta så feil?

Jeg er ikke ekspert, men jordmoren sa at man kan aldri være 100 prosent sikker :) Fetteren min var en jente helt til han ble født hehe.. Så i noen tilfeller kan penis og testikler gjemme seg ganske godt!
 
Han tippet på jente, men hadde navlesnora mellom beina, så han var ikke helt sikker :happy:
 
Her stemte magefølelsen, og her kommer ei jente til :) mannen har en teori om at de som har jobbet/jobber med billakkering bare får jenter, som hele verkstedet han jobbet ved fikk. Haha.
 
Ikke helt sikker, men det så ut som en liten gutt Oppdaterer etter OUL på tirsdag
 
Back
Topp