Jeg er så spent at jeg holder på å sprekke!!! Bare 3 timer til vi får vite om vi får gutt eller jente. Jeg tror det er gutt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til! Du må oppdatere oss når du har fått svarJeg er så spent at jeg holder på å sprekke!!! Bare 3 timer til vi får vite om vi får gutt eller jente. Jeg tror det er gutt.
Nei det den ikke er, så derfor jeg lurte på hvor du hadde tatt den..Den er ikke tilgjengelig i Norge enda såvidt jeg vet. Er tilgjengelig i Sverige og Danmark da.
Mulig noen private kan ta det og sende til utlandet da.. men vet isåfall ikke hvem
Ja venter spent på oppdatering jeg ogMasse lykke til! Du må oppdatere oss når du har fått svar
Nei man gjør ikke det.Nei det den ikke er, så derfor jeg lurte på hvor du hadde tatt den..
noen steder i Danmark har de..
men om testen på sykehuset ser perfekt ut så trenger man vell ikke ta en nipt test?
Ja vet noen steder i Danmark har den (samboer er der i fra )Nei man gjør ikke det.
Jeg tar siste del av duotesten på onsdag.
Viser den noe låner vi bilen til pappa i juleferien og kjører til Sverige rett og slett.
Det er folk som har tatt på Gran Canaria og Danmark.
Ja, håper min viser normale tall og at det ikke er noe grunn til bekymring, da slipper vi å tenke på det liksom..Ja vet noen steder i Danmark har den (samboer er der i fra )
Har tatt duo testen som viste det var ingen ting bekymring på den, så derfor tenker jeg at man kansje ikke trenger og ta den nipt test, jeg hadde nemmelig tatt den når vi skal til Danmark til jul da om duo testen hadde vist andre tall enn den gjor
Ja vet noen steder i Danmark har den (samboer er der i fra )
Har tatt duo testen som viste det var ingen ting bekymring på den, så derfor tenker jeg at man kansje ikke trenger og ta den nipt test, jeg hadde nemmelig tatt den når vi skal til Danmark til jul da om duo testen hadde vist andre tall enn den gjor
Nei var det jeg ville fram til at jeg da Ikke trenger og ta den nipt testenJeg tror ikke jeg ville tatt nipt-test med mindre de mener du må ta en fostervannsprøve/morkakeprøve. Da foreligger det jo indikasjon på den type prøve og da er nipt et mindre inngripende alternativ. Kan hende jeg har misforstått altså, men hvis du hittil har fine resultater så virker det jo unødvendig å bruke masse penger på reise og dyr test
Gratulerer!Her blir det en liten jente
Bamsemums2019- jente - 13+0 - 16.06.2019
Fikk akkurat svar på nipt-testen! Alt ok!
Kjenner det er litt skummelt å skulle bli guttemamma etter å ha hatt ei jente
Baby_2019 - gutt- 14+2- 8/6-2019
Det viste seg å være en liten guttI morgen kveld er det endelig vår tur til p finne ut av hvem som gjemmer seg inni magehulen Gleder meg så voldsomt at det kan sammenlignes med en 6-årings forventninger kvelden før julaften