Hvilket kjønn tror du babyen har?

Hvilket kjønn tror du babyen(e) har?

  • Gutt

    Votes: 27 46,6%
  • Jente

    Votes: 23 39,7%
  • Jeg har ingen magefølelse på kjønnet

    Votes: 7 12,1%
  • To gutter

    Votes: 0 0,0%
  • To jenter

    Votes: 1 1,7%
  • Gutt og jente

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    58
  • Avstemningen er avsluttet .

Momme

Elsker forumet
❤Januarlykke 2022❤
Junibollene 2023
Hvilket kjønn tror du babyen har? Kommenter gjerne under hva du trodde, og hva det var, når dere sitter med "fasiten":Heartpink:Heartblue
 
Tipper det blir jente, siden graviditeten så langt er helt lik min forrige :)
 
Tror det er gutt, selv om gynekologen var 100% sikker på jente i går :p
 
Har ikke hatt noen følelse egentlig, men av en eller annen grunn tipper jeg jente.. har en gutt og en jente fra fø av :)
 
Jeg føler jente, men usikker på om det er mest pga. det er det jeg håper mest på. Men gutt er selvfølgelig like velkommen :happy:
 
Er helt blank enda, på den ene siden føler jeg det er jente, men samtidig så er symptomene så varierende fra dag til dag og jeg husker ikke at det var slik med første, så jeg lurer på om det er gutt denne gang :cat:
 
Jeg er ganske sikker på at det er gutt :happy:

Edit: er så ivrig etter å svare, ser nå at jeg har svart to ganger :hilarious:
 
Alltid trodd jeg kom til å få gutt først, men tror dette er jente :)
 
Jeg vet ikke enda, men tror det er jente:happy: men er like ønsket og elsket uansett kjønn:smiley-angelic003:hug003:smiley-bounce016
 
Jeg har ingen følelse på hva det er.. mamma tror gutt visstnok, jeg må innrømme at jeg har begynt å håpe litt på jente :rolleyes: men blir spennende å se!
 
Jeg har ingen følelse om hva det er :oops: Men har flere som sier i familien at det er en gutt mens andre sier jente. De ALLE vil at det skal bli en gutt, inkludert mannen min. Jeg er selvfølgelig fornøyd med begge så lenge babien er frisk. Har kanskje følelse at det blir gutt men kanskje er bare at jeg er påvirket at alle sine andre forventninger? :confused004
 
Magefølelsen sier jente. Jeg har vært gravid tidligere og da følte jeg at det var en gutt. Mistet dessverre, så aner ikke om magefølelsen er til å stole på. :dummy::dummy1:
 
Alle drømmene mine sier det er gutt, men holder en liten knapp på jente, da svangerskapet er helt likt forrige. Men igjen, mamma hadde helt like svangerskap med begge sine.. men hun fikk en av hver:hilarious:
 
Tror det er en gutt, men ift hjerteslagene er de mye høgere enn guttene mine har lagt på. Så blir litt usikker.
 
Back
Topp