Hvilket kjønn tror du at du har i magen?

M

Moderator Tonje

Guest
Hva sier magefølelsen din? Tror du det blir gutt eller jente? Har dere begynt å planlegge navn?

Fortell oss gjerne i denne tråden:)
 
Gutt sier magefølelsen.[emoji173]️ Og navn blir vel noe som kommer veldig mye senere. Tenker ikke tanken engang.
 
Magefølelsen sier gutt [emoji65] Navn tenker vi ikke på før vi vet sikkert hvilket kjønn det er [emoji170]
 
Magefølelsen sier jente men sånn egentlig er jeg langt fra sikker.
 
Magefølelsen sier gutt, det viser også ringtesten.. blir veldig spennende å se [emoji4]
 
Magefølelse har vært gutt hele veien... ringtest, kinesisk kalender viser jente..
Siste ultralyd ga ingen svar ...
 
Aner ikke.. Hadde veldig tydelig magefølelse på jente sist og det stemte. Usikker denne gangen, men formen er mye bedre denne gangen og lite kvalme sies jo å bety gutt [emoji4]
 
Jeg hadde veldig magefølelse på gutt, men fikk vite på ul at det blir jente med 90% sikkerhet [emoji272][emoji254][emoji813]️
 
Aner ikke.. Hadde veldig tydelig magefølelse på jente sist og det stemte. Usikker denne gangen, men formen er mye bedre denne gangen og lite kvalme sies jo å bety gutt [emoji4]

Jeg har ligget mange uker med hyperemesis (ekstrem kvalme) med to av mine gutter , så jeg stoler ikke på det der [emoji13]
 
Jeg har ingen magefølelse på hva det vil bli, men vi blir like glad uansett :happy: Kinesisk fødselskart sier gutt. Det blir spennende!
Navn hadde vi bestemt før vi prøvde å bli gravide så det er klart enten det blir gutt eller jente :p
 
Jeg var overbevist om jente de to første graviditetene, men begge var gutter. Kan overhode ikke se for meg at dette er noe annet enn enda en gutt. Magefølelsen har aldri stemt på meg ihvertfall, så den stoler jeg ihvertfall ikke på ;-)
 
Tror gutt.

Men har bommet på de to andre, så da blir det vel jente denne gangen;)
Men! Var fin form med jenta og elendig form(som nå) med gutten, kun derfor jeg tror gutt.
 
Med begge jentene trodde jeg gutt, nå har jeg ingen følelse så da er det kanskje gutt[emoji4]
 
Magefølelsen sier gutt. Er spent på å se hva som kommer :)
 
Magefølelsen sier gutt! Men jeg har en sånn absurd følelse at dette er samme svangerskap som sist. Så jeg går å innbiller meg at det er førstemann som ligger inni der?[emoji848]
 
Har ingen magefølelse:wacky: men tror det er gutt bare fordi jeg håper det er jente:rolleyes: har en gutt fra før:Heartblue
 
Magefølelsen sier gutt. Føler formen min er helt lik som da jeg var gravid med storebror :) Skal på tul i morgen 13+4, håper de klarer å se [emoji5]
 
Back
Topp