Hvilket kjønn tror du at det er og hvorfor?

Magefølelsen sier det et jente. Så blir spennende å se om jeg har rett denne gangen også:)

Jeg tror kanskje jente, siden jeg har hatt så rask hcg-økning (som jeg har sett på testene mine). Evt så er det to inni der :p Kvalmen er verre nå enn forrige gang (men aner så klart ikke hva kjønnet var sist, pga MA).
Jeg blir glad uansett hva det blir, men håper litt på en liten "mini me" :female

Har ei jente fra før så forventer nesten en jente til, men blir selvfølgelig glad uansett kjønn:Heartpink:happy:

Føler jente. Men både 2 åringen og de 2 englebarna er gutter. Så tenker egentlig en lillebror <3

Det ble jente sist, kanskje jente nå også. Om det blir gutt eller jente nå så har ikke det noe å si for oss :angelic:

Med forrige var jeg aldri i tvil - var sikker på at det var gutt, og det var det :Heartblue

Denne gang er jeg derimot blank! Har hatt noen pang-følelser for jente, men usikker på hvor reellt det er. Kan jo være ønsketenkning, legger ikke skjul på at jeg kunne tenke meg en av hver - men blir like glad uansett kjønn, lykkelig for å få utvide flokken med en liten skatt til :Heartpink

Back
Topp