Hvilket kjønn tror du at det er og hvorfor?

Team M

Forelsket i forumet
Novemberbarna 2021
Septemberskattene 2023
Jeg har jente 14 år og gutt 14 mnd og med de to ulike svangerskap, både plager, cravings og utfall.
Denne gangen har jeg plager mest lik svangerskap nr 1, men behøver ikke bety jente av den grunn..
Mannen har nå 3 gutter, så håper jente egentlig, hadde vært rørende om han får bli jentepappa <3

Magefølelsen min sier en gutt til, har 1 på 2 år.

Blir egentlig bare ren gjetning, men tenker jente. Og det er nesten utelukkende basert på at samleie fant sted noen dager før eggløsning. Kan også hende det bare et litt ønsketenkning fordi det hadde vært mest praktisk med jente (født på samme årstid som jenta vår, så kan gjenbruke alle de rosa ullklærne på vinter og de søte kjolene på sommeren. Gutten vår er født på en annen årstid, så hans klær vil bli mismatch med årstider).

Har en liten mistanke på gutt. Kun basert på at dette svangerskapet sålangt har vært helt annerledes enn når jeg gikk med jenta vår.
Med hun plagdes jeg allerede nå med bekkenet men nå kjenner jeg ikke noe til det, nå er det kvalme og halsbrann som er de største problemene.

Tror det er jente. Nå er det enda tidlig men dette svangerskapet er litt annerledes. Jeg er kvalm og har sinnsykt lyst på sjokoladeglasur og kakao :angelic: Har gutt fra før.

Jeg har en gutt på 13,5 år og en jente på 2,5 år, hvor svangerskapene var veldig ulike. Men, så var omstendighetene veldig ulike også, vet ikke hvor mye det spiller inn.

Skulle til å skrive at jeg tror dette er en gutt, men så skrev jeg jente. Kanskje det er det underbevisstheten min mener?..

Blir spennende dere :) <3 .
Sliter like tidlig med bekkenet nå som ved graviditeten med jenta, så tipper kanskje det er jente.
Men kinesisk fødekart sier gutt og det stemte med kjønn de forje gangene med det kartet da.

Har en liten følelse på jente faktisk. Har gutt fra før og er mer kvalm denne gangen. I tillegg målte ultralyden nå i uke 8 ganske likt som jeg beregner selv, mens sist målte den 1 uke mer enn beregnet selv (med temping og el-tester), så tenker kanskje det også kan indikere jente som kanskje er litt mindre. Men virkelig vanskelig å si, trenger jo ikke å bety noe :D

Jeg tror det blir gutt. Så langt har jeg følt meg ganske lik som i forrige svangerskap da det ble gutt- bortsett fra at jeg har vært mer kvalm. Og jeg har hørt at man ofte er mer kvalm med gutter, så da tenker jeg at det blir gutt.

Med første bare visste jeg at det var jente, med denne aner jeg egentlig ikke! Har null følelser på et kjønn, men kanskje det kommer senere.

Hittil er svangerskapet ganske annerledes da, men første så hadde jeg skikkelig matvegring, klarte ikke spise noe nesten. Levde på brød med ost og agurk, banan, litt frukt og kylling nærmest. Nå drømmer jeg om mat hele tiden, kan sitte å dagdrømme om hva jeg vil spise og sånn :hilarious: ellers er jeg kvalm og har en del halsbrann. Ikke noe bekkenplager enda, men husker ikke når det kom med første!

Moren min var overbevist om at jeg var en gutt, siden graviditet var prikk lik som med storebroren min, så trenger ikke bety noe :angelic:

Jeg tror det blir gutt. Så langt har jeg følt meg ganske lik som i forrige svangerskap da det ble gutt- bortsett fra at jeg har vært mer kvalm. Og jeg har hørt at man ofte er mer kvalm med gutter, så da tenker jeg at det blir gutt.
Jeg leste faktisk en studie om dette for noen dager siden :bookworm: Man har ofte høyere hcg med jenter, derfor sa man at mer kvalme ofte betydde jente, men i studien var det ingen korrelasjon mellom kvalm og kjønn. Men ved hyperemesis så var det oftere jente.

Jeg leste faktisk en studie om dette for noen dager siden :bookworm: Man har ofte høyere hcg med jenter, derfor sa man at mer kvalme ofte betydde jente, men i studien var det ingen korrelasjon mellom kvalm og kjønn. Men ved hyperemesis så var det oftere jente.

Jeg har hatt hyperemesis med alle guttene. Men ikke med jenta, da var jeg bare kvalm nå og da :p

Første svangerskap slo magefølelsen til med engang jeg fikk positiv test og den slapp ikke hele svangerskapet. Den stemte hele veien :smiley-bounce012
Denne gangen har jeg ingen magefølelse men har ved flere anledninger blitt sittende å se på jenteklær med en følelse på at jeg kan kjøpe den kjolen jeg synes er så fin eller lignende :hilarious: Om det er underbevisstheten eller «ønsket» om ei frøken som snakker er umulig å si:nailbiting: Blir selvfølgelig takknemlig uansett kjønn:joyful:

Det visste jeg ikke, trodde det var motsatt :p

Jeg kan jo legge til at sist gang var jeg sikker på at det var jente, helt til ultralyden sa noe annet. Og jeg var først sånn: ‘ Hæ? Det kan ikke stemme!’ Denne gangen tror jeg som sagt det blir gutt igjen, mens samboeren min er ‘helt sikker’ på at det blir jente. Så en av oss får i hvert fall rett :D

Jeg satser på at det kinesiske fødekartet og readings er riktig; nemlig jente! :laughing002
Men følelsen min sier gutt:love017 For meg spiller det ingen rolle hva det blir:Heartred

Back
Topp