Hvilket kjønn - test

Altså, denne skjønte jeg ingenting av :shy:
Er to ulike bilder du må se på. Først bilde 1 som er om deg og partneren din. Der må du bruke fødselsmnd til deg og fødselsmnd til mannen din for å få et tall. Dette tallet bruker du på bilde 2 som du må se på mnd for befruktning og tallet du fikk på forrige bilde. Så skal det vise hvilket kjønn det blir. Usikker om jeg klarte å forklare noenlunde forståelig.

Er to ulike bilder du må se på. Først bilde 1 som er om deg og partneren din. Der må du bruke fødselsmnd til deg og fødselsmnd til mannen din for å få et tall. Dette tallet bruker du på bilde 2 som du må se på mnd for befruktning og tallet du fikk på forrige bilde. Så skal det vise hvilket kjønn det blir. Usikker om jeg klarte å forklare noenlunde forståelig.

På den første vil jo fødselsmånedene våre krysse på to steder hvis det ikke er sånn at det ene kjønnet går vannrett og det andre loddrett? Del to skjønte jeg :)

Den japanske greia sier og jente! Får prøve denne natrongreia og se hva den sier da :p
Må man være x antall uker på vei før man tar den?

Natrontesten, japanske og den kinesiske viser jente
Jeg som håpet på gutt, da vi har jente fra før, men skal være glad bare babyen er frisk og holder seg til juli :Heartbigred

Både den kinesiske og den japanske sier gutt :) Blir spennende å se på oul i januar om det stemmer!

Japanske sier gutt, kinsesisk jente. Får prøve natron og se.

Denne testen sier jente :Heartpink
Den Japanske sier gutt :Heartblue (Om vi har riktig mnd, det er litt usikkert enda)

Back
Topp