Hvilket kjønn - test

Greenmom

Forumet er livet
VIP
Septemberbarna 2019
Natron testen

Som nevnt i en tidligere tråd, testen for å finne ut av kjønn.
(Jeg vet ikke hvor vitenskapelig korrekt dette er, men jeg sender den ut uansett)

Ta 2 ss natron i en kopp, og ha tiss oppi dette.
Om det begynner å bruse som brus, tyder dette på en gutt,
og om det ikke skjer noe særlig tyder dette på en jente.

Dette lukter ingenting, og ifølge nettsiden nedenfor stemer det i 70% av tilfellene...
Noe med alkalier eller noe sånt i urinen om det var en gutt..

http://community.babycenter.com/post/a26413625/baking_soda_gender_test

Prøv da vel, så ser vi om den stemmer :)
Jeg kan lage en liste, så ser vi om det stemmer når dere får vite kjønnet...

Gutt:Heartblue
Hjerteskatten
Kaosgrl
Bringebærpai
Babykul
Håp88

Jente:Heartred
Mamma16
Lovesome
Izzymino
Valla
Venter på neste gull

*Lånt denne fra ei anna gruppe *

Last edited:
Først skjedde ingenting, men nå ser det ut som om jeg har eplecider i glasset.

GUTT :Heartblue

Må bare legge til at jeg har diabetes, og selv om jeg er regulert har jeg en tendens til å ha litt syrlig urin. Dermed litt skeptisk til denne, men la gå ;)

Stemte ikke på meg sist gang.

Men det som har stemt på de 2 siste er den japanske metoden. I følge den blir det også jente denne gangen.

Den japanske metoden sier det blir jente her:D Det er også det magefølelsen min sier, så vi venter i spenning!!

Hmm... denne synes jeg var vanskelig å avgjøre. Det ble grumsete og så kom det opp koen få bobler. Ikke som brus akkurat.

Hva tror dere? Bruser det skikkelig hvis det er gutt?

Hmm... denne synes jeg var vanskelig å avgjøre. Det ble grumsete og så kom det opp koen få bobler. Ikke som brus akkurat.

Hva tror dere? Bruser det skikkelig hvis det er gutt?

På min skjedde det ingen reaksjon, antar.med reaksjon betyr gutt. Uten jente? ikke helt sikker..

Natronmetoden får jeg prøve når jeg kommer hjem. Den japanske metoden sier jente, og stemmer på de to vi har fra før av. Blir spennende å se hva det faktisk blir :D

Natronmetoden får jeg prøve når jeg kommer hjem. Den japanske metoden sier jente, og stemmer på de to vi har fra før av. Blir spennende å se hva det faktisk blir :D
Japanske stemte med datteren min. Spent om den stemmer nå, da får vi gutt :Heartblue
Natron metoden sier jente.

På de to første barna stemte den japanske metoden bare på andremann, kinesisk kart stemte på begge. Nå sier japansk metode gutt, kinesisk kart sier jente mens natronmetoden sier gutt. Så dette blir spennende:dummy::dummy1:

Back
Topp