Hvilket kjønn gjetter du?

Eg trudde kaanskje eg såg ein nub her, den kvite streken, men Chatgpt meina det ikkje er nub :wacky: skal ikkje vite kjønn, men litt gøy likevel viss de har ein liten tanke? :angel11
Eller har Chatgpt rett, haha?
ChatGpt er ikke til å stole på når det kommer til sånnt, men her er jeg enig, nub er ikke synlig desverre.

Det går fint for da slepper eg jo å spekulere, så no er eg like blank på kven denne luringen er og skal late igjen augene på OUL :angelic:
Veldig kjekt med spenning! Jeg fikk ett sykt tydelig nub bilde og er egentlig ganske sikker på at det er gutt nr 3. Faktisk litt kjipt å verken ha spenningen eller ett helt sikkert svar :oops:

Veldig kjekt med spenning! Jeg fikk ett sykt tydelig nub bilde og er egentlig ganske sikker på at det er gutt nr 3. Faktisk litt kjipt å verken ha spenningen eller ett helt sikkert svar :oops:
Kan eg få sjå? Du kan senda privatmeld viss du vil :)
Skjønna eg godt! Vil du vite på OUL eller vente?

Ser ut som ein liten gut ja :Heartred :angel11
Ja, men det var ikke like tydelig som sist gang. Med sist gutt så så vi liksom at skrotum hadde begynt å forme seg :hilarious: så i starten av ul så så det egentlig mest ut som jente, men etterhvert så ble vinkelen litt høyere, så jeg holder en knapp på gutt.

Ja, men det var ikke like tydelig som sist gang. Med sist gutt så så vi liksom at skrotum hadde begynt å forme seg :hilarious: så i starten av ul så så det egentlig mest ut som jente, men etterhvert så ble vinkelen litt høyere, så jeg holder en knapp på gutt.
Blir spennande å høyra kva du får! :)

Nå har gyneokologen tippa jente og to jordmødre på TOUL tippa jente, men er søren ikke sikker. Hittil hekler jeg i både rosa, blått og kjønnsnøytralt på en gang. Må liksom holde på med noe
Ble uplanlagt ny ultralyd i dag pga en mulig infeksjon og gynekologen tippa jente nok en gang. Men de er jo ikke sikre..

Kan dere se noe?

Vedlegg

• IMG_9021.jpeg
    IMG_9021.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 34
Nå har gyneokologen tippa jente og to jordmødre på TOUL tippa jente, men er søren ikke sikker. Hittil hekler jeg i både rosa, blått og kjønnsnøytralt på en gang. Må liksom holde på med noe
Ble uplanlagt ny ultralyd i dag pga en mulig infeksjon og gynekologen tippa jente nok en gang. Men de er jo ikke sikre..

Kan dere se noe?
Trur jente :)

Jeg tipper jente. På OUL tippet også legen jente, men sa tydelig ifra om at hun ikke er så treffsikker. Hun sa også at de ser at mors magefølelse ofte er riktig.

Der blir spennende å se om det stemmer for meg :cat:

Noen som er god på nub theory og vil gjette? Har selv trodd jente, da jeg følte den hvite streken er i samme vinkel som ryggraden, men ser det er noe over der og. IMG_4186.jpeg

Var på tidlig ultralyd 13+1 og jordmor sa at hun så en «utstikker» som kunne tyde på gutt, men at jeg måtte ta det med en klype salt! Skal på privat i morgen, håper på å få se kjønn da! :) Hva tror dere?
IMG_7522.jpegIMG_7520.jpeg

Så morsomt å se den tråden i dag, Per 22august skrev jeg at jeg mistenkte at det kom til å bli gitt og fikk det bekreftet forrige uke :wav :Heartred

Back
Topp