Hvilket kjønn gjetter du?

Hvilke uke er du ?
Vi hadde helt likt både på Ullevål og på ultralyd på no legegreie på Oslo s. Så ut som noe rart noe, vi greide ingen av oss å se at det var en baby. Det var i uke 13 og ish 14.
Den på Oslo S sendte jeg mail til å(er over 1t kjøring, pluss tog osv ) sa jeg kunne komme for å få nye bilder..
Men når målingene hun tok var så avvikende fra Ullevål tørr jeg faktisk ikke
Er nå 16+5. Du tok ikke tilfeldigvis på Oslo City legekontor? i uke 13 var jeg på riksen. Heller ikke der var bildene så tydelige, men der kunne man i hvertfall se at det var en baby på en måte

Er nå 16+5. Du tok ikke tilfeldigvis på Oslo City legekontor? i uke 13 var jeg på riksen. Heller ikke der var bildene så tydelige, men der kunne man i hvertfall se at det var en baby på en måte
Ja stemmer. Hos ei dame

Gutt nr 3 i rekka her. Siste barnet, så drømmen om ei jente er nå knust. Veldig glad i guttene mine og gleder meg til å treffe sistemann, ikke missforstå, men hadde et sterkt ønske om å få oppleve det å være jentemamma også. Kommet noen tårer i dag, og vet det vil komme flere ettersom alle rundt meg var sååå sikre på at det ville bli jente denne gangen.

Gutt nr 3 i rekka her. Siste barnet, så drømmen om ei jente er nå knust. Veldig glad i guttene mine og gleder meg til å treffe sistemann, ikke missforstå, men hadde et sterkt ønske om å få oppleve det å være jentemamma også. Kommet noen tårer i dag, og vet det vil komme flere ettersom alle rundt meg var sååå sikre på at det ville bli jente denne gangen.
Jeg forstår deg sååå godt. Det er veldig lov å kjenne på de følelsene!

Lov å kjenne på :Heartred du sørger ikke over gutten du får, men over jenten du aldri får!

Når det er sakt så venter vi også gutt nr 3 og jeg har slått meg skikkelig til ro med det. Nå føles det virkelig helt perfekt, og jeg er nesten lettet over å ikke få jente. Slippe tenåringsjente og forholde meg til problemstillinger knyttet til menstruasjon osv :hilarious:

Lov å kjenne på :Heartred du sørger ikke over gutten du får, men over jenten du aldri får!

Når det er sakt så venter vi også gutt nr 3 og jeg har slått meg skikkelig til ro med det. Nå føles det virkelig helt perfekt, og jeg er nesten lettet over å ikke få jente. Slippe tenåringsjente og forholde meg til problemstillinger knyttet til menstruasjon osv :hilarious:
Takk, denne tok jeg til meg:Heartred har kjent en del på skam over følelsene, selv om jeg vet at jeg ikke har noen grunn til det. Gratulerer med en gutt til i flokken:Heartblue

Er det flere enn bare meg her inne som ikke ønsker å vite kjønnet før fødsel? Føler meg litt alene. :happy090

Er det flere enn bare meg her inne som ikke ønsker å vite kjønnet før fødsel? Føler meg litt alene. :happy090
Jepp, vi vet heller ikke denne gangen :) har en jente født i 2016 og en gutt født i 2021, hvem som kommer i 2026 er uvisst. Jeg har trodd jente hele veien, meeen nå heller jeg plutselig mot gutt den siste uka så det blir spennende å se om ca 15 uker. Jeg trodde det skulle bli vanskelig å ikke vite, men helt ærlig tenker jeg ikke engang over det. Jeg har utstyr uansett hvem det måtte være og har heller ingen preferanser eller håp/ønsker, så det er egentlig bare fint å ikke vite :Heartred ekstra spenningsmoment!

Litt godt å vite at jeg ikke er den eneste. :love2
Dette er vårt første barn, så derfor vil vi holde på spenningen til fødsel. Barnet er allerede veldig høyt ønsket uansett kjønn. Vi har arvet det meste av klær og utstyr så har til begge kjønn og kjønnsnøytralt også. :love7

Litt godt å vite at jeg ikke er den eneste. :love2
Dette er vårt første barn, så derfor vil vi holde på spenningen til fødsel. Barnet er allerede veldig høyt ønsket uansett kjønn. Vi har arvet det meste av klær og utstyr så har til begge kjønn og kjønnsnøytralt også. :love7
Me veit heller ikkje, men er vår tredje :Heartred har gutt og jente fra før, så er liksom det samme + utruleg spennande! Har hyppig vekstkontroll-oppfølging, så gjelder berre å sjå langt vekk og ikkje bli avslørt for kvar gang:nailbiting::stop:

Back
Topp