Hvilket homeparty

Hvilken av disse ville dere vært konsulent for

• Tupperware

Votes: 14 33,3%
  • Perfect Home

Votes: 15 35,7%
  • Party Lite

Votes: 4 9,5%
  • Enjo

Votes: 0 0,0%
  • Forever living

Votes: 3 7,1%
  • Casa interiør

Votes: 7 16,7%
  • zaza

• annet, evt hvilke?

Votes: 13 31,0%
  • Alpnaering

Votes: 1 2,4%
  • Avera

• Antall som har svart
    42
Vist jeg hadde hatt tid, ville jeg valgt Tupperware eller Perfect home :)

Sender deg en melding :)

Hvordan finner jeg ut hvor mange det er i mitt nærområde som selger disse tingene da?

Hei igjen

Jeg vil tro at perfect home / casa etc har en oversikt over dette. Pomp de lux har kun en konsulent innenfor hvert definerte område så en slipper konkurrere med 2 til i samme bygda liksom.

Også tror jeg at det er alfa omega at du selv virkelig liker produktene du skal selge

Jeg er/var Tupperkonsulent, og jeg gir meg fordi det er så mye mas.. Flere mail, meldinger og telefoner i uka, samt facebookgrupper med 40 oppdateringer om dagen. Mas om møter, mas om rekruttering, mas om salg..

Som Peppa Gris sier, tjener ikke akkurat jeg stort heller, men har fulle kjøkkenskap.. :)
Fordelen er jo at "alle" har hørt om Tupperware.. Alle vet at det har vært på markedet i mange år, og alle kjenner til et eller annet med TW..

Skulle jeg prøvd homeparty igjen, måtte det vært for interiør eller barneklær.
Dessverre har jeg ikke personligheten til å drive med det, jeg er ikke frempå nok..

Signerer alt her :)

Takk for masse svar... helt ærlig så liker jeg ikke pomp de lux :p
Foreløpig står jeg vel mellom casa, zaza eller perfect home... er veldig glad i interiør ting ;)

Hadde tatt perfect home jeg.

De som driver rundt her med tupperware, tror jeg alle har fått nok av. Det er ett evig mas..
Søstra mi dreiv med Forever Living, men ga seg raskt, fikk solgt litt, men ikke nok. Jeg har en del produkter, men eneste jeg bruker er aloe vera gellyen deres :P

Jeg har vært konsulent for Me&I og trivdes godt med det=)

Eg å Samboeren min drive et Sexleketøy firma.. :)
Veldig kjekt å holde på med og vi har ingen krav til konsulentene våre om kormange demomer de må ha og hvor mye de må selge for i mnd eller noe.. Ta kontakt om du lurer på noe:) Trenger alltid nye konsulenter!:)

Har og vært borti Tupperware, er forsåvidt konsulent der enda, men har ikke demoer. Føler det er mye mas der! får hele veien mailer og meldinger om eg skal ha/har hatt demoer, ++++ :/

jeg er tupperware konsulent, (hobbybasis) og stor trives med det som en hobby....

Jeg har holdt på med me&i, og det er kjempefine klær.

Jeg fikk info fra perfect home i dag... var interessert helt til jeg så at jeg forplikter meg til å ha minst 2-3 party i mnd... jeg må jo først sikre meg at jeg tør å holde partys :p
Jobber fælt med den delen akkurat nå..hehe... satser på det blir lettere når mer vekt forsvinner :p
Så når hun ringer så får jeg si at jeg må gruble på det til over nyttår før jeg bestemmer meg.. har ikke råd til 1000kr for startpakken nå i juletider uansett ;)

Mary Kay :)

Back
Topp