Hvilket homeparty

Hvilken av disse ville dere vært konsulent for

• Tupperware

Votes: 14 33,3%
  • Perfect Home

Votes: 15 35,7%
  • Party Lite

Votes: 4 9,5%
  • Enjo

Votes: 0 0,0%
  • Forever living

Votes: 3 7,1%
  • Casa interiør

Votes: 7 16,7%
  • zaza

• annet, evt hvilke?

Votes: 13 31,0%
  • Alpnaering

Votes: 1 2,4%
  • Avera

• Antall som har svart
    42

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Altså jeg vurderer å etterhvert prøve meg som konsulent..
Vet bare ikke hvor enda..
Så da lurer jeg på hvilken dere ville valgt og hvorfor.

Jeg har drevet med tupperware og holder nå på med sexleketøy :P

Siden det ikke er lov å reklamere, så vil jeg ikke dele for mye.

Men tupperware synes jeg ble veldig mas og fokus på å skaffe masse partyer hele tiden. Verve folk. Mas om mere salg osv... Du må hele tiden selge for å få det nyeste.

Mens med sexleketøyene trenger jeg ikke gjøre noenting. Alt går gjennom nettsida :D
Jeg får forespørsler fra de som driver det, og kan da velge om det passer eller ikke.

Er du intr, kan du sende meg en PM :D

Jeg har solgt Tupperware og kommer nok til å gjøre det igjen en gang... Perfect Home er også noe jeg kunne tenkt meg en gang

Jeg har også prøvd meg på tupperware.. det som jeg tenker litt på er at det er livstidsgaranti på produktene.. ergo.. har du først kjøpt ett produkt så trenger du ikke kjøpe det på ny... så du må hele tiden finne nye varer å selge da... mens med f.eks forever living så må kundene ha påfyll.. ser for meg at det er enklere?
Men så er det jo veldig mye fint hos f.eks perfect home , zaza og casainteriør også..hehehe

Her jeg bor er tupperware litt "oppbrukt" akkurat nå... vi er en god gjeng som har hatt party med gooooooode salgt gjennom noen år, men nå har det dabbet veldig av. Det sa hun som er konsulent også, hun begynte litt med Casa for egen interesse så har et par venninner av henne ville hatt party og det har ballet på seg veldig. Hun sa selv på et party jeg var på for to uker siden at det er lite tupperparty og mye Casa om dagen. Sikekrt fordi mange fler er opptatt av interiør enn plastbokser ;) Må se litt på hva du har rundt deg, andre som driver med det samme, hva hadde vert intr for venninner av deg å ha party med?

Jeg har også prøvd meg på tupperware.. det som jeg tenker litt på er at det er livstidsgaranti på produktene.. ergo.. har du først kjøpt ett produkt så trenger du ikke kjøpe det på ny... så du må hele tiden finne nye varer å selge da... mens med f.eks forever living så må kundene ha påfyll.. ser for meg at det er enklere?
Men så er det jo veldig mye fint hos f.eks perfect home , zaza og casainteriør også..hehehe

JEg har aldri sett tupperware har gått ut med livstisgaranti. For jeg prøvde å reklamere på noen plastkopper som var ganske gamle, ca 30år gamle, og de fikk jeg ikke noe igjen for. For de var rett og slett for gamle. Plastikken hadde begynt å sprekke opp på de. Det var dengangen jeg var konsulent selv.
Plastikken vil over tid bli gammel, og da blir den porøs.

Tupperware er jo noe man må på en måte samle på. Man har ikke råd til å kjøpe alt med engang, men litt av gangen. Å starte opp som konsulent for tupperware er en grei måte å få mye varer selv på :D JEg tjente ikke så veldig mye dengangen jeg solgte tupperware, men skapene derimot, de ble fulle :D:D:D:D

Svigermor selger klær. Før var det Greenhouse, som er dansk. Nå selger hun for et svensk firma, jeg husker selvsagt ikke hva de heter i farta, men de har mye flotte klær! Har inntrykk av at hun ikke har noen problemer med å få solgt, hun har stadig partyer osv. Motene forandrer seg jo og folk kjøper klær hele tiden.

viss det var meg ville jeg ha valgt enten casa eller pomp delux eller virrevapp.....

Takk for svar :)
Flere som har noen meninger om dette?
Vil være sikker på at jeg velger riktig når jeg bestemmer meg ;)

jeg selger for casa: liker det kjempe godt:

Jeg er pompdelux konsulent. Har aldri hatt lyst å bli home party konsulent, men akkurat pomp de lux fristet så veldig at da måtte jeg bare.

Før du bestemmer deg for noe ville jeg sjekket hvor mange andre i ditt nærområde som evt selger de samme produktene...... xsmile5

Jeg er pompdelux konsulent. Har aldri hatt lyst å bli home party konsulent, men akkurat pomp de lux fristet så veldig at da måtte jeg bare.

Før du bestemmer deg for noe ville jeg sjekket hvor mange andre i ditt nærområde som evt selger de samme produktene...... xsmile5
Hvordan finner jeg ut hvor mange det er i mitt nærområde som selger disse tingene da?

Jeg tror jeg kanskje hadde stilt spørsmålet litt annerledes, noe alà "hvilken homeparty hadde du helst gått på"?

:)

Jeg tror jeg kanskje hadde stilt spørsmålet litt annerledes, noe alà "hvilken homeparty hadde du helst gått på"?

:)
Nei blir ikke helt det samme.. for jeg vil gjerne vite om det er noen goder for konsulentene også når en selger...
Hehe så er jo konsulent delen jeg vil vite ;)
Fordeler og ulemper med alle er jeg veldig interessert i...
Ser jo nå at jeg kanskje skulle nevnt det også i HI :p

Jeg jobba for cosmopharmas. Kjempemye fint, og lett å selge!
Man får 35% av det man selger.

Jeg er/var Tupperkonsulent, og jeg gir meg fordi det er så mye mas.. Flere mail, meldinger og telefoner i uka, samt facebookgrupper med 40 oppdateringer om dagen. Mas om møter, mas om rekruttering, mas om salg..

Som Peppa Gris sier, tjener ikke akkurat jeg stort heller, men har fulle kjøkkenskap.. :)
Fordelen er jo at "alle" har hørt om Tupperware.. Alle vet at det har vært på markedet i mange år, og alle kjenner til et eller annet med TW..

Skulle jeg prøvd homeparty igjen, måtte det vært for interiør eller barneklær.
Dessverre har jeg ikke personligheten til å drive med det, jeg er ikke frempå nok..

Back
Topp