Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også prøvd meg på tupperware.. det som jeg tenker litt på er at det er livstidsgaranti på produktene.. ergo.. har du først kjøpt ett produkt så trenger du ikke kjøpe det på ny... så du må hele tiden finne nye varer å selge da... mens med f.eks forever living så må kundene ha påfyll.. ser for meg at det er enklere?
Men så er det jo veldig mye fint hos f.eks perfect home , zaza og casainteriør også..hehehe
Hvordan finner jeg ut hvor mange det er i mitt nærområde som selger disse tingene da?Jeg er pompdelux konsulent. Har aldri hatt lyst å bli home party konsulent, men akkurat pomp de lux fristet så veldig at da måtte jeg bare.
Før du bestemmer deg for noe ville jeg sjekket hvor mange andre i ditt nærområde som evt selger de samme produktene......![]()
Nei blir ikke helt det samme.. for jeg vil gjerne vite om det er noen goder for konsulentene også når en selger...Jeg tror jeg kanskje hadde stilt spørsmålet litt annerledes, noe alà "hvilken homeparty hadde du helst gått på"?
![]()