Hvilket gulv skal jeg velge?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
ja disse gulvene er det forskjell på ja :) liker godt det øverste om jeg skulle tenke helt bort ifra prisen ;) det spørs jo veldig hvordan resten av rommet blir, gulvet nederst er mer urolig og krever mer, mens det brede er roligere og gir større spillrom til rommet rundt.

begynte virkelig å lure med de to første bildene altså..hihi :) er jo ganske stor forskjell på disse gulvene når du fikk opp riktig bilde ;)

Øverste

Ja, det er forskjell på de.
Tydeligvis får jeg ikke opp riktig med mobilen min. Så da får man ty til pcen...
Jeg liker også det breie best :)
Synd det er så dyrt bare :(

Du hadde nok lagt ut feil bilder i sted, for her er strukturen, åreringene og kvistene helt annerledes enn i de første. :p

Jeg synes helt klart det øverste er finest!!

jeg ville kanskje ha valgt de tynnere faktisk, spørst heeeeelt etter hvordan du skal ha det hjemme! :happy093

Jeg hadde nok gått for det bredeste:-) det var liksom litt mer stil over:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Kommer jo an på str på rommet også. Gulvet vil vel bli "mindre" med brede planker. Likte godt de brede, og kunne hatt det i min stue. Men hadde valgt de smale om rommet ikke er så stort.

Skal ha dette gulvet i hele andre etasjen 4 soverom, walk in og loftstue :). Jeg tror vi faller på det smale pga prisen.
Det blir fryktelig dyrt, men liker de breieste best :) Takker for synspunkter :)

Back
Topp