S
Snorkfrøken
Guest
Jeg vil lære å strikke jeg også
Dere aner ikke hvor heldig dere er som får til det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2000 i garn høres helt vilt ut spør du meg... Hvis det er en original Marius-oppskrift er den utgitt av Sandnesgarn, og da kan jeg ikke skjønne at det skal bli så dyrt. Selv med veldig tynt garn på veldig tynne pinner.
Du vet ikke hva garnet som er oppgitt i oppskriften heter?
Det er smart og sisu til hhv 39 og 36 kr nøstet.2000 i garn høres helt vilt ut spør du meg... Hvis det er en original Marius-oppskrift er den utgitt av Sandnesgarn, og da kan jeg ikke skjønne at det skal bli så dyrt. Selv med veldig tynt garn på veldig tynne pinner.
Du vet ikke hva garnet som er oppgitt i oppskriften heter?
Jeg vil lære å strikke jeg ogsåDere aner ikke hvor heldig dere er som får til det!
Det er smart og sisu til hhv 39 og 36 kr nøstet.
Jeg regnet ut kostnadene tidligere i tråden og det er langt unna 2000.
Begynn med noe enkelt, se på instruksjonsvideoer på nett, og litt etter litt lærer du det. Begynn feks med grytekluter eller kjøkkenkluter
. Firkantet, ganske fort gjort, og du kan prøve masse forskjellige teknikker!
Jeg har 40 lapper liggende, etter de så ga jeg opp. Alle 40 lapper ligner på noe min 6 år gamle nevø har strikket
Hihi
Jeg klarer ikke å finne strikke faster, jeg strikker så hardt at garnet rykerHihi
Hekle klarer jeg da, men det er ikke då mye nydelig å hekle til gutter![]()
Hvis du strikker så hardt at garnet ryker, da tar du bra hardt i ja hehe. Og ser poenget med at du kanskje har nok lapper nå ja
Da har du kanskje også prøvd alle slags garntyper og flere pinnetykkelser?
Har prøvd både tykke og tynne, runde og rette. Mamma har prøvde å lære meg i alle år også, nå har hun gitt opp
Der blir bare fastere og fastere til slutt så ryker tråden. Skjønner ikke hvordan jeg får det til!![]()
Det er smart og sisu til hhv 39 og 36 kr nøstet.
Jeg regnet ut kostnadene tidligere i tråden og det er langt unna 2000.
Marius genser og heldress til små barn?
Jeg kan ikke noe om garn
Men er skeptisk til billig...