hvilket fotball lag heier dere på i england?

pappa til Elias

Andre møte med forumet
Jeg heier på Liverpool,det har jeg gjort siden jeg va 10 år...og har fått liverpool drakt til gutten min..[;)]
 
Hei!! Er ny her på forumet og så plutselig et interessant spørsmål[:)]
Det er Leeds som er laget (vært det siden jeg var 6 år). Vet egentlig ikke hvorfor det ble akkurat det laget. Har ei tulle på 10 måneder, finnes det en Leeds drakt til henne tro????
 
10 mnd også har du ikke drakt??
Her er laget Manchester United. Vært det siden jeg vet ikke når. Har ikke noen unge ennå, men har begynnt å prøve da i alle fall. Når det gjelder drakta har den vært klar i godt over et år. Med shorts og det hele. Hehe.
Du finner garantert drakt til jenta di også.
 
Siden jeg ikke heier på noe lag så får jeg legge inn for min far. Han er en hardbarka LIVERPOOL supporter og fikk gleden av og melde inn begge gutta ved fødsel. Christian var 5 min gammel og Alexander var 2 min gammel. Her er det drakter, bodyer og all slags supporter ting i huset.
De to store eventene hvert år er selfølgelig supporter cupen og Norway Cup der han står stand og barnebarna er med fullt påkledd drakta. I år blir Alexander sin første gang og pappa gleder seg.
Hans store stoltheter !!!
 
 
( bildet under er Christian i 03 )



 
Det er helt klart at ho skal få seg en drakt!!!
Litt pussig egentlig, at man "holder med" et lag fra et annet land. I tillegg er det jo ofte sånn at man hater endel andre lag[:)]
 
her går det også i liverpool.... mangle bare nurket som kan bruke det[;)]
 
----HEIA TIL-----------[:D]
 
Blander meg inn i pappas verden,jeg også,og sier:
 
HEIA LIVERPOOL!!! [:D][:D][:D]
 
Også moro at Fowler er kommet i retur!!! [:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: careen

her holder pappaen med Aston Villa[:)] 
Han kjøpte diverse klær, sutt og flaske allerede før Fredrik ble født[;)]




 
 
Her er det en Villa fan til!!
 
 
 
Det var jo forferdelig mye Liverpool her. Okei, det er et storlag med mye historie, må jo innrømme det selv om Elland Road er stedet[:)]
Dette med supporterutstyr til småbarn virker veldig interessant. Smokker etc.. er et must. Tror jeg må få tak i det. Visste ikke at det var mulig å få tak i så mye til de små.
 
ja det ser ut som liverpool er laget folk her på forumet liker best..men det er jo en klubb med mye historie og mange tittler osv..så det er vel ikke så rart da..[:D]
 
liverpool og luton town
 
ORIGINAL: Suki

MANCHESTER CITY

 
City er jo skikkelig på gang.
Gratulere med en brukbar sesong foreløpig.[:)]
 
chelsea fc..har kona på gli ang navnevalg, mye mulig at vår datter får chelsea til mellomnavn...
 
Høres naturlig ut[:)]
 
We are White and blue!! The pride of London.
Tottenham Hotspurs
siden jeg var 6år gammel.
Å i år blir det Champions Leauge på oss
 
Må bare henvise te tidligere tråd om at det varmer at liverpool leder på forumet, veit ikke helt om jeg vil si det er akkurat den følelsen som trenger seg på her i gården, er vel en annen kroppslig funksjon.. [;)]
Min/mine får bare se te å heie på ManU fra første stund,eller bli knakende gode å juge! 
 
Da var nyeste utgave av Kopite ute og for de som abonnerer på dette kan dere se mine to gullklumper sammen med bestefaren sin. En skikkelig stolt bestefar som drar for å se Liverpool spille i morgen.
Klem
 
Back
Topp