hvilket etternavn...

Han har to etternavn, sambo sitt og oldemor sitt... jeg skal og ta oldemor sitt når vi gifter oss serru, sånn at meg og em har to etternavn, både rovik og sambo sitt :)

Jr. fikk kun pappaen sitt etternavn.
Jeg er en av de få millioner i norge med -sen etternavn, det skal han jaggu få lov å slippe.
Pappaen har kort og greit 4 bokstavers etternavn [:D]
Jeg heter fremdeles -sen. Om jeg noensinne bytter ? tja, hvis pappaen spør det berømte spørsmålet så.... [;)]

Dennis har begge sitt etternavn men det er fordi det finnes bare litt over 1000 med mitt etternavn i norge,og jeg vet at pappa setter pris på at det blir ført videre. Slekta mi består av veeldig mange jenter så navnet blir ofte borte når de gifter seg[&o]
Å sambo sitt etternavn er det bare 15 av i hele Norge,så det skal absolutt bevares[:D]

Edit: Det var visst bare 15 med etternavnet til sambo i norge[:D]

Her kjører vi den enkle stilen.....

Kort fornavn og veeeeeldig kort etternavn på barna. Vi har alle kun mannens etternavn.

Det er fordi jeg er oppvokst med å bruke en halv kulepenn hver gang jeg skulle skrive navnet mitt[:@] ...og det skal mine barn få slippe....[:D]

Her har ham mitt som mellomnavn og sambo sitt som etternavn[:)] blir å ta sambo sitt etternavn i tillegg til mitt når vi gifter oss[:)]

bare pappaen sin.
Det har begge ungene..

Jeg har mitt og hans (gift)

Her har hu begges navn. Mitt som mellomnavn og sambo sitt som etternavn. Jeg var fast bestemt på å ha med mitt, for det er bare familien min som heter det, så er ikke så mange, den måten vi skriver det på er det vel 4 eller 5 i hele Norge som heter det tror jeg.[8|] og er egentlig bare jeg som har mulighet til å føre det videre.. Også betyr der masse for pappa.  Hvis vi gifter oss, så kommer jeg fortsette å ha navnet mitt som mellomnavn, så jeg blir hetenes det samma som snuppa.

Back
Topp