hvilket etternavn...

Gedine87

Glad i forumet
... har junibarna???[;)] vet ikke hvorfor jeg lurer egentlig, men det er så mange som gjør forskjellig at jeg tenkte å se![;)] her har snuppah bare sambo sitt. jeg har alltid bare sett for meg et etternavn og har alltid hatt det selv. men skulle det skje noe med oss (bank i bordet) kommer jeg nok til å få inn mitt etternavn også[;)] pluss jeg har et etternavn som det definitivt IKKE er mangel på i Norge: PEDERSEN[8D] hadde jeg hatt et spesielt slektsnavn hadde jeg nok valgt å hatt det også... 

bare hans, men hadde han hatt mitt også, så kunne vi kalt han for L L cool J :p

Kun farens. Ikke aktuelt at han skal ha mitt etternavn da jeg ikke kan fordra det. Selv skal jeg fjerne det og ta hans når vi gifter oss. Og skulle det mot formodning noen gang bli slutt skjer det IKKE at jeg bytter tilbake til det grusomme navnet.

Hans, for mitt er det kjedeligste navnet Jensen... Klinger sååå fint med hans finske navn. NOT! [8D] Men jeg vurderer å bytte etternavn. Da blir det litt mer schwung over sakene, for når vi gifter oss så blir jeg den eneste i hele verden med et meget spesielt dobbelt etternavn. [:D]

Begge to har bare farens navn.

bare farens :)

Begge to sine, mitt mellom og pappen sitt til slutt [8D]

Vi er gift da, så jeg heter det samme.

ORIGINAL: LilleSitron

Begge to sine, mitt mellom og pappen sitt til slutt [8D]

ORIGINAL: Zol80

De har farens etternavn som mellomnavn og mitt mellomnavn som etternavn.

Samme her!

Her er det bare farens etternavn. Jeg synes ikke det er noe vits med to. Har det selv, men bruker bare det ene. Men tenker som deg, at hvis vi går fra hverandre eller noe, så får de mitt etternavn også.

Bare pappaen's etternavn. Men det er jo også "mitt" fordi vi er gift. 

har pappen sitt som etternavn og mitt som mellomnavn.

Jeg har så kjedelig og normalt etternavn så vi dropper mitt og bruker bare pappan sitt. Er bare ca 10 stk i Norge som hans etternavnet og det er jo litt stas!

mitt som mellomnavn og hans som etternavn

Vi har alle tatt pappaen sitt etternavn og alle sammen har mitt mellomnavn som var min mors etternavn som mellomnavn. Ble litt overasket da mannen min sa han også ville hete det for han syns det er fint men det er jo stas å føre det videre siden det kun er min familie som har det navnet. Er fra gården min mor er ifra. Og etternavnet jeg hadde fra før har jog droppet for det var bare et "kjedelig" ....sen navn og jeg er ikke noe særlig knyttet til det.

ORIGINAL: Windy

Bare pappaen's etternavn. Men det er jo også "mitt" fordi vi er gift. 

her har vi mitt og pappan sitt mellomnavn.. syns nesten det er litt viktig at han får med seg begge jeg.. det er jo arv og slekt.... kanskje jeg er litt spes men... han er jo blanding av begge familiene liksom

ORIGINAL: Burger

Begge barna har mitt etternavn og hans navn som mellomnavn.

Samme her med Johannes[:)]

Hun har sambo sitt mellomnavn og mitt etternavn. Både jeg og sambo har to etternavn hver, så det måtte bli en kombinasjon av begge to[:)]
Når vi gifter oss kommer jeg til å ta samme navnet som snuppa har[:)]

Back
Topp