Hvilket bleiemerke bruker dere?

Vi bruker "Lille go'" fra Kiwi. Eneste bleiene som holder på natten.
 
Har ei lita ei på 3,5mnd som bæsjer utenfor bleien nesten daglig, og jeg er så utrolig lei! Det virker som at hun er mellom 2 størrelser, litt for stor til 1'ere men for lita til 2'ere, og da tenker jeg på hvordan de er å feste rundt henne. 1'ere får vi festet best, men de er for stramme rundt nedre rumpe/lår. På 2'ere må vi dra tapen fra den ene sida over til den andre. Bruker stort sett Pampers da jeg liker at de er så myke. Men har også prøvd Libero Newborn str. 1 (finner ikke 2 i nærbutikken her, men sannsynligvis er de også altfor store?) Har prøvd Touch, men det er for dyrt. Har noen noe tips til hva vi kan gjøre, evt. en bleietype som kan passe lille? Bæsjeproblemet er som regel at det sprer seg oppover ryggen, forresten, men på Libero Newborn 1 tyta det også ut under rumpa/ned til låra.

Prøv "Lille Go'" fra Kiwi. At du synes de er myke sier ikke nødvendigvis noe om hverken passform eller sugeevne. ;)
 
Det er sant[emoji6] har Lillego ned i str. 1?


Nei, jeg ser nå at de bare har fra 2 og oppover, men det er fra 3-6 kg, så det kan jo hende de passer. :)
Min sønn bruker 5'ern, fra 12-25 kg, og han veier rett i overkant av 13, og er ingen stor kar, så de er nok små i str. :)
 
Libero touch - tåler kun de [emoji85]
 
Back
Topp