Hvilket bilsete

¤Luga¤

Gift med forumet
er det man kan legge ryggen en del ned på?[8|]
Synes babysetet begynner å bli trangt til Luis nå.
Gabriel hadde Acta Graco Cosmic comfort (?). Det er det Luis skal ha, men kunne egentlig tenkt meg et som var litt mer behagelig å sove i. Husker Gabriel tippet med hodet ned i brystet så fort han sovnet..

du kan ihvertfall tippe hts izi combi litt bakover

De fleste barneseter har mulighet til litt hvilestilling men ingen kan legges ned, det kan være farlig for barnet med et sete som er for tilbakelent for ved kollisjon vil det fungere som en katapult på barnet.

Det er forøvrig mye annet å velge i enn Cosmic'en(men dere har det kanskje stående), syntes det er så dumt at det kun er godkjent bakovervendt i baksetet fra 0-18 kg mens det er godkjent bakovervendt i forsetet fra 0-25 kg.

ORIGINAL: Helene Harefrøken

De fleste barneseter har mulighet til litt hvilestilling men ingen kan legges ned, det kan være farlig for barnet med et sete som er for tilbakelent for ved kollisjon vil det fungere som en katapult på barnet.

Det er forøvrig mye annet å velge i enn Cosmic'en(men dere har det kanskje stående), syntes det er så dumt at det kun er godkjent bakovervendt i baksetet fra 0-18 kg mens det er godkjent bakovervendt i forsetet fra 0-25 kg.

[8|] Er det sånn?? Har ikke jeg fått med meg[8|] Hva er grunnen til det da?

Jeg er litt usikker men det er sånn for alle Akta sine seter som går opp til 25 kg(Cosmic, Cosmic Comfort, Cosmic XTP og Duoflex). Dashbordet er jo det hardeste interiører i bilen så mulig det er tenkt at det holder mer enn en seterygg ved et sammenstøt.

Back
Topp