Har ei frøken på 1,5 år som i dag sitter i besafe bakovervendt med isofix. Setet er ikke kjempe lett å bare bytte fra en bil til en annen, så vi tenker det er lurt med et sete til. Vi har bare en bil, så setet er jo da med huleboermannen på jobb hver dag, men noen ganger har jeg sett behovet for å ha et sete til som jeg kan sette i bilen til bestefar eller naboen hvis vi skal være spontane. Jeg ønsker et sete som er enkelt å sette inn og ut, det må være bakovervendt og det må kunne festes bakovervendt om det skal brukes isofix eller ikke. Det sete vi har nå må du bruke isofix bakover og bilbelte om du skal feste det fremover siden det er et kombisete. Jeg vil virkelig ikke la henne sitte riktig vei enda, for da er jeg redd vi aldri får henne til å sitte bakover igjen. Hun er ikke så glad i å kjøre bil nemlig.
Har dere noen forslag om hvilket sete som kan passe for oss? Tenker også at det bør være et godt sete også, for littesøster på 1 mnd skal jo ha et sete om en liten stund... Då kan jo ha det i bakhodet...
Har dere noen forslag om hvilket sete som kan passe for oss? Tenker også at det bør være et godt sete også, for littesøster på 1 mnd skal jo ha et sete om en liten stund... Då kan jo ha det i bakhodet...