Hvilket bilsete

Gravid-18

Augustmamma
Septemberhjertene 2018
Snuppa er 4 mnd og nå må vi kjøpe nytt bilsete ser det ut til...
I dag har vi besafe isi go isofix, men hun sitter helt bøyd fremover i det (bøyer seg fremover og vil opp på en måte). Er det noen som har erfaring med 0-18 kg sete til en som er så liten? Tenker det blir samme problem om vi kjøper et annet babysete (0-13 kg)
 
Ingen tips å få her ser jeg. Jeg har ikke mye å komme med desverre. Jeg har et Graco sete 0-12 og foreløoig går det greit. Men er ikke mye igjen før det er lite... Så jeg må tydeligvis ut å kjøpe sete selv. Han er jo for liten for 9-18 setet jeg har for der sitter barnet. Trodde ikke det var behov for noe i mellom men tydeligvis...
 
Vi var og prøvde forskjellige besafe stoler i går på barnas hus, 0-18 kg. Den som hun satt aller best i av de var besafe isi plus, men det er ikke med isofix og den tok mye plass i bilen vår så jeg hadde nesten ikke plass foran. Etterpå skal vi til Sverige og teste ut cybex og britax for å se hvordan de er i forhold til bilen og snuppa.
 
Det ble besafe izi kid iSize Satt fint i cybex sirona og, men der var ulempen at hun må snus så hun sitter fremover pga plassmangel når hun blir ca 2,5 år og det er uaktuelt! Vil ha henne bakovervendt så lenge som overhode mulig.
 
Hei!
Har du tatt ut puta i setet?

Hvis du ikek har noe mer å gå på der, så byttet vi fra Izi Go til Cybex Sirona, og vi er storfornøyde =)
 
Back
Topp