Hvilket bilsete?

Korall

Andre møte med forumet
Hei! Vi bruker fortsatt babysetet vårt. Men må nok snart gå over til neste setestørrelse. Vil gjerne ha et som er sikkert og som tar minst mulig plass. Noen som har noe å anbefale?
 
Vi har besafe izi kid x3, men det tar sabla stor plass i bilen..
 
Takk for svar. Vi kjøpte faktisk et besafe izi kid på tilbud før jul, men da vi så hvor stor plass det tok i bilen ombestemte vi oss. Så vi leverte det inn på butikken igjen og fikk pengene tilbake. Så da har vi utsatt avgjørelsen litt... Men det er jo snart greit å få på plass et nytt sete før han vokser ut av det han har.
 
Vi og skal kjøpe det. Er ikke så viktig for meg om det er stort, så lenge det er trygt.
 
Det viktigste er selvfølgelig at det er trygt. Men med flere barn i bilen er det en fordel at det ikke tar altfor mye plass også. Noen som har Britax?
 
Vi har besafe izi kid x3 i en suzuki xl7, og det blir veldig trangt for den som sitter foran... Vi skal prøve å flytte det over i min bil, renault laguna, forhåpentligvis er det bedre plass der. Så tenker vi å kjøpe et britax maxway til den bilen med minst plass, men vil prøve det i bilen først for jeg vet ikke om det er noe særlig mye mindre. Er det ikke mindre må vi vurdere noe annet :( men maxway setet er plus-godkjent da :) og godkjent opp til 25kg, så det holder lenger enn besafe :)
 
Back
Topp