Hvilket bilsete vil du anbefalle??:)

Frk KabelSatan

Elsker forumet
Skal ut å kjøpe nytt bilsete i morra.
Har egentlig bestemt meg for Britax Multi-Tech.. men MÅÅÅ jo høre her inne først![8D][:D]

For det er Multi-Tech'en som går for å være den beste, ikke sant?[:)]

Jenta er straks 1 år, veier 10 kg og skal sitte bakovervendt.
Hvilket sete anbefaller du?

[:)]

Min unge er 1 år og 8,5 kg. Vi har besafe OG acta graco pga at vi har to biler (minimum). Jeg er mest fornøyd med graco setet! :)

Jeg har hatt besafe izi combi, og har nå britax multitech. Er myyye mer fornøyd med multitechen! Hun sitter mye bedre i den, og den passer bedre i bilen vår.

Men du bør uansett prøve setene i bilen og med ungen i før du bestemmer deg. Ikke alle seter passer i alle biler [:)]

ville valgt multitech ja [;)]

ORIGINAL: ~Vimsa~

veldig fornøyd med multi-techen. bare prøv den først, er ikke alle biler den passer i[;)][:D]

veldig fornøyd med multi-techen. bare prøv den først, er ikke alle biler den passer i[;)][:D]

jeg har den be safe x2 eller ka den hete. ANgre meg for kjøpet skulle kjøpt den multitec for den andre er ikke til 25 kg eller ka det va. De ba safe går bare til 18 kg.
jeg trudde den gikk til 25 kg sjø. Men er ikk sånn misfornøyd med den egnetlig men angre meg litt.

Takk til dere som har svart! [:)]

Tar gjerne imot fler anbefallninger da![:D][:D]

HEnger meg på her:) For lurer selv[:)]

Vi har Britax Multitech...Og jeg var fornøyd i starten, men nå virker det som lillegutt sitter ubehagelig i den.. [&:] Pappaen har Besafe sete, og han sitter MYE mer behagelig i det.

har besafe izi combi å cybex. vil overhode ikke annbefale acta graco hvertfall. vi hadde et sete hvor festemekanismane var knukke. asso det som feste selve bilbelte til stolen. å va andre ting me. gutten vår satt ikke godt osv.

ORIGINAL: Tøsa

NEEEEI! Kjøp heller Two Way Elite!
Den er myyye bedre enn Multi-tech!
Jeg har begge to, så jeg kjenner begge meget godt.
Vet at Helene Harefrøken mener det samme [;)]
Dessuten er TWE billigere [:D]

Er enig med denne[:)] og er barnet lite så kan en kjøpe ekstra nakkestøtte til den har eg sett

ORIGINAL: Cathrine76

Er enig med denne[:)] og er barnet lite så kan en kjøpe ekstra nakkestøtte til den har eg sett

Ok.[:)]
Jeg kikka på det også, men jeg syntes det så så ...''spinkelt'' ut i forhold..?[:-]

Men vi tar med ungen og bilen og sjekker hva de har i butikkene rundt her.[:D]

Takk for tips og svar![:)]

ORIGINAL: Himmelblå

Vi kjøpte multi-tec i dag på barnas hus..

Hvis du skal kjøpe det i morgen der, så husk at de har prisgaranti, og at du derfor skal få det til samme pris som de har på babyshop denne uken.  www.babyshop.no.

De kjører kampanje frem til 30.10, og selger det 1000 kr billigere.. weee[:D]

De på barnas hus ble litt små snurt... Men kjekt å spare 1000 kr.. ( Har ikke babyshop her i Trondheim)[8D]

Takk for tipset![:)]
Dro på babyshop i stedet og kjøpte Multi-Tech der til 2600 ,-  [;)][:D]

ORIGINAL: Karla

jeg er ikke helt enig, two wayen har jo elendig sidestøtte, et sete som ble laget for mange mange år siden som fortsatt produseres fordi det er veldig billig i produksjon. Jeg har også begge, og synes ikke two way er et så godt sete med tanke på støtte og ungens komfort.

TWE ble vel endret på i 2008.

ORIGINAL: Karla

jeg er ikke helt enig, two wayen har jo elendig sidestøtte, et sete som ble laget for mange mange år siden som fortsatt produseres fordi det er veldig billig i produksjon. Jeg har også begge, og synes ikke two way er et så godt sete med tanke på støtte og ungens komfort.

snuppa her på 16 mnd vil heller sitte i TWE setet enn i duologic setet sitt,så komforten i dette setet er nok bedre enn mange synes[;)]

Back
Topp