Hvilket bilsete har dere?

*Labambie

Forumet er livet
Og ikke minst, hvilken vei sitter de små nå?

Vi måtte snu snuppeluringen utpå sensommeren en gang, da hun er både lang (hvilket gjør at beina dovnet bort og hun fikk smerter selv på veldig korte turer) og at selene i beltet ikke lenger var lange nok. 
Så nå har vi Britax Kid Plus SICT. 
 
Vi har også Britax Kid Plus SICT.
 
daniel sitter fortsatt bakovervendt i et acta graco cosmic comfort sete. så de skulle ha 25% på alle hts seter på barnas hus på mandag, så lurer på å dra og kjøpe beltestol til han da, men han kommer til å sitte i det han har så lenge han kan da, men da er nå det neste i hus i alle fall :) kjenner jeg gruer meg til å snu han :(
 
samme setet som dere bambi;) hu er 110cm og 18, og fikk ikke stramma selene skikklig i nytt bakovervendt pga beina sto på kryss skrått. (satt i kryss fra før, men skrått gjorde at beina ikkje var i kontakt med setet..)

så måtte dessverre bytte. ho har aldri klaga, så det var synd...

fikk med isofix denne gangen og, så det er iallefall stødig, om ikke bakovervendt...
 
Har britax kid, og satte han framovervendt nå i sommer.
 
Hun ble satt fremover i sommer i en Britax KidFix SICT, fordi mamma satt så tilbakelent at hun ble sittende helt forferdelig i Two way-en. Men vi bruker den en gang innimellom hos faren til mannen.

Vi kjører mye sjeldnere enn før, siden mamma og pappa har flyttet til en annen by.
 
Vi har nettopp bytta sete. Ho satt bakover endt i multitech fram til for ca to veker sidan. Men med kjøp av ny bil blei det og kjøpt nytt sete. No har ho eit britax kid beltestol. Greit å få betre plass til beina mine, men glad eg kunne ha ho bakovervendt til ho var 4 år.
 
Han sitter forovervendt i acta graco cosmic comfort. Måtte snu ham i høst en gang, da det begynte å bli veldig trangt for ham og komlete å få satt ham i setet. 
I mamma sin bil tror jeg han har et eller annet Britax-sete. Husker ikke hele navnet, men kjøpte nytt nå i høst. 
 
Han sitter bakovervendt i Britax Multitech.
Går helt fint på småturer, men han får vondt i rumpa på lengre turer, regner med det er pga tyngdepunktet.
Tror vi bytter til nytt sete før vi legger ut på påskeferie...
 
Back
Topp