Det ble maxi cosi cabriofix på oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var billig! Vi betalte 4600kr for stol og base i 2012Då har vi bestilt sete. Hadde bestemt oss for Britax allerede, og snubla over dette til 1999,- inkl. Isofixbase, så då berre kjøpte vi med det samme. Ventar spent på å få det levert.
http://babycare.no/outlet/bilstol-baby-safe-plus-shr-ii-britax-sort.html
Der var det mye fint på outlet.Då har vi bestilt sete. Hadde bestemt oss for Britax allerede, og snubla over dette til 1999,- inkl. Isofixbase, så då berre kjøpte vi med det samme. Ventar spent på å få det levert.
http://babycare.no/outlet/bilstol-baby-safe-plus-shr-ii-britax-sort.html
Ja! Eg bestilte vogn og, men etter eg betalte var den ikkje der lenger så eg håpar det betyr eg fekk den siste, at det ikkje betyr dei har gjort ein feil og at dei egentlig ikkje hadde til meg heller... Trur ikkje på at eg får vogna før den blir levert...Der var det mye fint på outlet.
hehe travel-size på ungen☺Absolutt! Jentungen var 12 kg då ho var 2,5 år, brukte den stolen siste gong på den tida. Lang i ryggen!
Nei, det er pluss og minus med alt. Hos oss var problemet at ho nesten ikkje la på seg (under 200g frå 10 til 16 mnd), pga uoppdaga melkeallergi, så det var jo ikkje så kjekt. Men veldig praktisk å kunne bruke babysetet lenge!hehe travel-size på ungen☺
begge våre vokste ut babysetet når de var ca 10mnd... Ikke kjekt med store unger når det gjelder bilstoler...
Var på butikken idag og fikk anbefalt denne stolen. Den er ny og en av få som er godkjent av i-size som er strengeste kravet til sikkerhet blant barneseter. Maxicosy har også en godkjent stol, men dersom man forventet barn med litt lengde (min mann er 193 og jeg er heller ikke så lav) så var denne bedre pga mer benplass med bakoverlent sete (dette er først når man bytter til barnesetet fra 13kg eller 73 cm, men de bruker samme bare)
http://www.barnashus.no/besafe-izi-go-modular-i-size-red-7043485600078.html
Ang stolen står det "Den kan monteres på iZi Modular i-Size-base, eller med trepunktsbelte. ". Basen tror jeg er ren isofix ja.Men her trenger man isofix, ikke sant?
Men det er basen som gjør den i-size godkjent da. De har en nesten lik stol med en annen base, men den er ikke godkjent av i-sizeAng stolen står det "Den kan monteres på iZi Modular i-Size-base, eller med trepunktsbelte. ". Basen tror jeg er ren isofix ja.
Ifølge den nye testen av forbrukerrådet er maxi cosi pebble plus en av best i test stolene.Noen som har erfaring med maxi cosi pebble plus?![]()
Denne er isize godkjent så skal være veldig braNoen som har erfaring med maxi cosi pebble plus?![]()
Vi kjøper maxi cosi. Enkelt å håndtere og vet det er trygt (det er sikkert alle altså) Vi kjøper med base for å gjøre det enklest mulig.Hvilket barnesete skal babyen ha? Her har vi sett på både besafe, maxi-cosi og recaro. Noen som har noen gode tips og råd? Ett av kriteriene er at det ikke skal være tungt, slik at det skak være lett og bære med seg inn på butikken f.eksempel![]()