RainbowHope
Betatt av forumet
Dette blir vårt første barn [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette blir nummer tre i rekken, har to flotte gutter fra før[emoji4]
Eldstemann er 19, var fem år når jeg traff min mann, og lillebror blir 2 år nå i juni!
Veldig spent på hvem som bor i magen denne gangen[emoji7]
Da er det ikke en attpåklatt, men førstemann som var en foranklatt? Spennende!
Ja, første fikk jeg som 16-åring! Så tror det var greit for alle at det gikk noen år før nummer to kom [emoji4] Begynte prøvingen med nummer to når eldste var 10, så tok det altså 7 år før lillebror kom [emoji173]️
Jeg og pappen til mitt barn hadde også kjent hverandre i 11 år da vi ble gravide, men nesten dobbelt så gammel som du var da Hvordan var det fysisk å gå gravid som 16åring kontra nå?
Det kommer til å gå veldig bra, du får den oppfølgingen du trengerRent fysisk så var det en drøm, var faktisk 15 når jeg ble gravid og fylte 16 et par mnd før jeg fødte..
Fødselen ble en veldig skremmende og ugrei opplevelse, som enda sitter i. Så med lillebror som kom for snart to år siden fikk jeg tett oppfølging pga fødselsangst! Endte i en godt planlagt fødsel som gikk veldig fint for seg! Men kjenner jeg er like engstelig denne gangen [emoji30] Håper og tror jeg får like god hjelp igjen [emoji173]️
Det kommer til å gå veldig bra, du får den oppfølgingen du trenger
Og fødselen kommer også til å gå fint, kroppen din vet hva den skal
Rent fysisk så var det en drøm, var faktisk 15 når jeg ble gravid og fylte 16 et par mnd før jeg fødte..
Fødselen ble en veldig skremmende og ugrei opplevelse, som enda sitter i. Så med lillebror som kom for snart to år siden fikk jeg tett oppfølging pga fødselsangst! Endte i en godt planlagt fødsel som gikk veldig fint for seg! Men kjenner jeg er like engstelig denne gangen [emoji30] Håper og tror jeg får like god hjelp igjen [emoji173]️