Er du førstegangs eller er dette barn nummer åtte? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

så vet egentlig ikke helt om jeg burde trykke på barn nr 2 eller 3 
Du fødte jo et lite menneske, og som du sier så vil han jo alltid være med dere! Helt naturlig at du vil ta han med i beregningenFor min del blir det barn nr 3, men vet det for mange andre blir reknet som barn nr 2. Jeg fødte i uke 20, og han vil jo alltid være med selv om han ikke er fysisk tilstedeså vet egentlig ikke helt om jeg burde trykke på barn nr 2 eller 3
![]()

Jeg tenkte faktisk på å legge til et alternativ for mistet, men tenkte at det er opp til enhver hvordan de vil regneFor min del blir det barn nr 3, men vet det for mange andre blir reknet som barn nr 2. Jeg fødte i uke 20, og han vil jo alltid være med selv om han ikke er fysisk tilstedeså vet egentlig ikke helt om jeg burde trykke på barn nr 2 eller 3
![]()
Uke 20 er veldig sent, så ufattelig vondt.

Jeg tenker på samme måte da vi hadde senabort med en veldig syk liten gutt i uke 18. Dette ville bært vår nr3.For min del blir det barn nr 3, men vet det for mange andre blir reknet som barn nr 2. Jeg fødte i uke 20, og han vil jo alltid være med selv om han ikke er fysisk tilstedeså vet egentlig ikke helt om jeg burde trykke på barn nr 2 eller 3
![]()
Så trist å høre at dere også har opplevd detJeg tenker på samme måte da vi hadde senabort med en veldig syk liten gutt i uke 18. Dette ville bært vår nr3.
Men han har fått navn å er begravet, å vil alltid være en i flokken. Så jeg sier detter er nr4![]()

men har ikke fått begravd han enda da vi enda venter på ettersamtalen?! Ringte for å purre forrige uke, og hun skulle fikse time, men enda ikke hørt noe.Så trist å høre at dere også har opplevd det
Fint å høre at det ikke bare er jeg som tenker sånn
Vi gav også navnmen har ikke fått begravd han enda da vi enda venter på ettersamtalen?! Ringte for å purre forrige uke, og hun skulle fikse time, men enda ikke hørt noe.
Denne ettersamtalen fikk jeg time til, for så å få en telefon om at obduksjonsrapporten ikke var klar alikevell. Hørte ingenting etter det. Det tok et år før jeg mannen meg opp til å ringe tilbake. Da var det visst sånn at noen hadde gjort feil, å vi skulle ikke ha noen samtale, å jeg måtte ringe riksen om jeg lurte på noe. Dette var Kalnes. Veldig rotete opplegg..Så trist å høre at dere også har opplevd det
Fint å høre at det ikke bare er jeg som tenker sånn
Vi gav også navnmen har ikke fått begravd han enda da vi enda venter på ettersamtalen?! Ringte for å purre forrige uke, og hun skulle fikse time, men enda ikke hørt noe.

Denne ettersamtalen fikk jeg time til, for så å få en telefon om at obduksjonsrapporten ikke var klar alikevell. Hørte ingenting etter det. Det tok et år før jeg mannen meg opp til å ringe tilbake. Da var det visst sånn at noen hadde gjort feil, å vi skulle ikke ha noen samtale, å jeg måtte ringe riksen om jeg lurte på noe. Dette var Kalnes. Veldig rotete opplegg..
Men, vi fikk oppfølging fra riksen fra genetisk avdeling med videosamtale å blodprøver for å se om vi var bærere av trisomi 13, som var diagnosen til baby. Noe vi heldigvis ikke er.
Håper dere får den oppfølgingen dere trenger. Dette er en vond situasjon å være i![]()
Ja, det var det inntrykket jeg hadde også. Men det virker ikke som et er noe automatikk i detEr det sant? Trodde alle egentlig skulle få tilbudet om ettersamtale, skulle bare mangle egentlig![]()

Ja, det var det inntrykket jeg hadde også. Men det virker ikke som et er noe automatikk i det![]()

Jeg er glad dere deler, det er så viktig å snakke om det!DesverreTydeligvis ikke ... igjen, kvinnehelse på sitt beste![]()

Ja, sykt hvor lite oppfølging det er..Ikke like sent som dere. Men 14+4 her i februar, er det ikke sykt hbor lite en blir fulgt opp etterpå? Har ikke vært i kontakt med noen, kunne etterspurt, men det burde man slippe i en sånn situasjon... håper du får time snartjeg har bare gitt opp kvinnehelse...

Fytti, det er for dårlig!Denne ettersamtalen fikk jeg time til, for så å få en telefon om at obduksjonsrapporten ikke var klar alikevell. Hørte ingenting etter det. Det tok et år før jeg mannen meg opp til å ringe tilbake. Da var det visst sånn at noen hadde gjort feil, å vi skulle ikke ha noen samtale, å jeg måtte ringe riksen om jeg lurte på noe. Dette var Kalnes. Veldig rotete opplegg..
Men, vi fikk oppfølging fra riksen fra genetisk avdeling med videosamtale å blodprøver for å se om vi var bærere av trisomi 13, som var diagnosen til baby. Noe vi heldigvis ikke er.
Håper dere får den oppfølgingen dere trenger. Dette er en vond situasjon å være i![]()