Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Badet sammen i badekarVi har et på stativ, men det begynner å bli for lite da hun når fra ende til ende... hvilket badekar kan dere anbefale?![]()
Bruker den som kan legges sammen fra Stokke. Hatt den i 4,5 år nå
Stor balje fra Babyshop, men nå bader han i badekaret men med lite vann oppi![]()
Den sammenleggbare fra Stokke, og så kjøpte jeg badestol til å ha i badekaret når han ble stor nok og kunne sitte selv![]()
Har badebalje fra IKEA. Plass til sånn babystol I den og bade vanlig når han ble for stor til det. Han bader fortsatt i den og han er snart 3 år. Stort dusjkabinett, så får plass til badebaljenye inni dusjen.
Vi har selv balje, men tenker å sette inn badekar på et av badene. Veldig kjekt med badekar når man har to barn og hund synes vi![]()
Har stokke flexi bath.
Har badebalje fra ikea (baby 6,5 mnd). Bruker nok bare vanlig badekar når den er for liten![]()
Badebaljen fra Ikea brukes flittig av jenta på 8mnd i vente på at badet med badekar blir klart
Stokke har vi, mini er snart 10 mnd og passer fint oppi [emoji39] men nå sitter hun jo selv da. Kan bli litt slitsomt med badinga hvis de vokser ut av badebaljen før de lærer å sitte selv, ja. Mini her er lita for alderen og sterk motorisk så vi fikk aldri det problemet [emoji39]
Et vanlig badekar. Og billig stamp fra jollyroom
Har badebaljen ved siden av vasken da vi har stor benkeplass derHar dere badebalje med stativ? Eller har dere noen andre smarte løsninger for å slippe å sitte på gulvet? Ser for meg det kan bli slitsomt siden hun enda ikke kan sitte selv...
Løftet bare balja opp på stellebenken i starten, men så ble det i badekaret etterhvert når han begynte å plaske merHar dere badebalje med stativ? Eller har dere noen andre smarte løsninger for å slippe å sitte på gulvet? Ser for meg det kan bli slitsomt siden hun enda ikke kan sitte selv...
Servanten vår på badet er akkurat passe så vi setter stampen oppå der etter vi har fylt den i dusjenHar dere badebalje med stativ? Eller har dere noen andre smarte løsninger for å slippe å sitte på gulvet? Ser for meg det kan bli slitsomt siden hun enda ikke kan sitte selv...