Hvilket badekar har dere til baby 4mnd +?

Jente24år

Glad i forumet
Vi har et på stativ, men det begynner å bli for lite da hun når fra ende til ende... hvilket badekar kan dere anbefale? :)

Hadde stor balje. Kjøpt på ikea tror jeg. Fikk plass til sånn badestol (bakoberlent) i den. Når de ble eldre gikk jeg over til å fylle bunnen av dusjkabinettet med eldste (sånn gammelt og ikke dypt) og badekaret med yngste.

Stor balje fra Babyshop, men nå bader han i badekaret men med lite vann oppi:)

Vi badet lille i vårt vanlige badekar fra han ble for stor for vasken etter rundt en måned. La et håndkle i bunnen og brukte dusjen :)

Den sammenleggbare fra Stokke, og så kjøpte jeg badestol til å ha i badekaret når han ble stor nok og kunne sitte selv :)

Har badebalje fra IKEA. Plass til sånn babystol I den og bade vanlig når han ble for stor til det. Han bader fortsatt i den og han er snart 3 år. Stort dusjkabinett, så får plass til badebaljenye inni dusjen.

Vi har selv balje, men tenker å sette inn badekar på et av badene. Veldig kjekt med badekar når man har to barn og hund synes vi ;)

Har stokke flexi bath.

Har badebalje fra ikea (baby 6,5 mnd). Bruker nok bare vanlig badekar når den er for liten :)

Stokke har vi, mini er snart 10 mnd og passer fint oppi [emoji39] men nå sitter hun jo selv da. Kan bli litt slitsomt med badinga hvis de vokser ut av badebaljen før de lærer å sitte selv, ja. Mini her er lita for alderen og sterk motorisk så vi fikk aldri det problemet [emoji39]

Back
Topp