Noen har dilla på barnevogner og kjøper den ene etter den andre, mens jeg er fornøyd med en gammel billigvogn som mest sannsynlig faller fra hverandre innen et års tid. Jeg tror derimot jeg har fått bæretøydilla, og vurderer nå å kjøpe en Ergobaby selv om jeg har både elastisk sjal (MobyWrap) og en Mei Tai lignende sak (Napsack baby). Jeg har forsåvidt også en bæresele av ukjent opphav liggende, men den ble jeg aldri helt komfortabel med. Favoritten min er bæresjalet, men det er litt upraktisk hvis jeg plutselig må knyte det opp når vi ikke er hjemme med de lange endene som da soper nedi bakken.
Jeg har planer om å ta med meg barna på noen dagers Oslotur snart, og jeg gidder ikke å dra med vogn ettersom jeg ser for meg at den blir ødelagt på flyturen. Dessuten skal vi pakke meget lett, og ha med minst mulig, så da må jeg ha en eller annen lett bæredings med meg. Er det noen som har noen erfaring med Ergobaby, positive eller negative? Jeg tenker å kjøpe det regntrekket som passer til, slik at vi kan bruke den utendørs uten å være helt avhengig av været. Det burde vel beskytte litt mot vind også.
Jeg har planer om å ta med meg barna på noen dagers Oslotur snart, og jeg gidder ikke å dra med vogn ettersom jeg ser for meg at den blir ødelagt på flyturen. Dessuten skal vi pakke meget lett, og ha med minst mulig, så da må jeg ha en eller annen lett bæredings med meg. Er det noen som har noen erfaring med Ergobaby, positive eller negative? Jeg tenker å kjøpe det regntrekket som passer til, slik at vi kan bruke den utendørs uten å være helt avhengig av været. Det burde vel beskytte litt mot vind også.