Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
frisør..............................(ikke fullført læretiden så et fagbrev kan jeg ikke skrøyte på meg[:@])
ellers har jeg jobbet i butikk i 7år og tatt meg av den daglige driften.nå i det siste har jeg ikke gjort noen ting,men blir vel butikk igjen på meg etter permisjonen tenker jeg.trivdes med det[:)]
Jeg er utdannet Bedriftsøkonom (BI) og har i tillegg 2 årig øk/adm fra Distriksthøyskolen, og jobber nå med i en revisjonsbedrift som øk/adm-ansvarlig. Har tidligere jobbet som kokk, servitør, eksportassistent og aksjefondsforvalter.
I tillegg rasket jeg med meg ett år Historie grunnfag på høyskolen og dykkerlappen da jeg har en drøm om å bli undervannsarkeolog. Etter permisjon blir det dessuten å gå enkelte jussfag på høyskolen for å få autorisasjon som regnskapsfører.
Eg e utdannet møbelsnekker, men har jobbet som modelsnekker de siste 2 årene siden det kje e så lett å fkaffe seg en jobb som møbelsnekker lenger! www.diamantbarna.piczo.com
Jeg er utdannet barn og ungdommsarbeider og trives kjempe godt som det!
Jobber på en skole med funskjonshemmede barn,der har jeg ansvar for en elev.
På ettermiddags tid jobber jeg på den ordinære sfo`en,der jeg og ei til har ansvar for 1.klasse! så jeg har to helt forskjellige jobber,men trives kjempe godt!![:D]