hvilken

bebi

Elsker forumet
flaskesmokker har dere?jeg har avent flasker,og på de står det 1mnd+...men kommer så fort av de,ser ut som det er to tre små hull i de..så jeg har brukt de fra born free flaskene med et hull i for de passer til aventflaskene..
kanskje derfor Malin ikke eter mer enn 120.160ml?at ho blir sliten å suge når det bare er ett hull??
syns ho eter lite til hvert måltid..ho får nutramigen,og der står det at jeg skal ha 180ml vann og 6skjeer med pulver,blir ferdig 200ml.

Bruker avent med 1 hull. Renner for fort i de med 2 hull.

får ikke tak i avent med ett hull jeg..er kun den fra 1mnd + og den er det to i..

Finner de på apoteket jeg. Sitter på små flasker 125ml.

ok.trur ikke de har avent her på apoteket,bare matbutikker..og jeg må ha de store flaskene..

Apotek1 skal ha de hvertfall.

ok..får sjekke en gang til..

jeg bruke avent sine flakser og mum sine smukker:) funker veldi greit:)

ok..men rart det ikke finnes aventsmukker med et hull da,bortsett fra de lille flaskene..får se hva jeg gjør,men dere bruker også med et hull?

Vi bruker store avent flasker med ener smokk, har kjøpt smokkene løse utenom...
Men samtidig har jeg også problem med at det renner nedover haka hennes...!
Tenkte kanskje hu trengte større smokk, så prøvde toer`n men da rant det enda mer!!
kanskje jeg skulle prøve et annet merke på smokken hvis de går om hverandre.[8|]

hei:) david ble født 3.april så skriver litt her jeg[:D] hihi...

her bruker vi avent flaskene og vi bruker de fra 3mnd pluss...
jeg vet at på rema får man kjøpt de store flaske, og der er de vel billigst også... koster 30 kr pr.flaske, og der får du med tutter fra 2mnd pluss... ser jeg snart må øke til 4 mnd pluss også... de er fra 6 mnd.
david får velling i kveldsflaska si, to teskjeer med maisgrøt, da bruker jeg 4'er smokkene....

ORIGINAL: Puma

Vi bruker store avent flasker med ener smokk, har kjøpt smokkene løse utenom...
Men samtidig har jeg også problem med at det renner nedover haka hennes...!
Tenkte kanskje hu trengte større smokk, så prøvde toer`n men da rant det enda mer!!
kanskje jeg skulle prøve et annet merke på smokken hvis de går om hverandre.[8|]

har lett i mange forskjellige butikker,men kun med fler hull i[:-]får lete mer[:)]
jeg har smokkene til born free flaskene,renner litt på haka til malin også,trur det er ho som "spytter" ut litt mens ho drikker..

Back
Topp