Hvilken

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Tlf har dere og er dere fornøyd? Hadde en samsung galaxy note, var altså SUPER fornøyd med den,men solgte den og kjøpte en Samsung galaxy s3, som jeg ikke liker! Nå har jeg gitt den til mannen og overtatt hannes s2 til jeg finner ut av hvilken jeg skal kjøpe. Har tenkt litt på Nokia lumia 920, noen som har den?

Kan ikke hjelpe deg jeg ihvertfall, er fornøyd med min s3 :P

Jeg har Sony Ericsson Experia Arc.
veldig fornøyd. Den er telefon nr 2 som har holdt i mer enn 1 år hos meg. Den forrige som holdt så lenge var også en Sony Ericsson, da en W900 eller noe,sånn skyve-sak.
Vurderer å kjøpe meg ny nå rett og slett fordi jeg har lyst,og denne begynner å bli "gammel" 1 1/2 år :p
Tenker da å kjøpe Sony igjen, Experia V. Den er den første modellen etter min som har den buede formen som gjør den så god å holde.
Og så er den vanntett og har veldig bra kamera.
I testen på amobil.no har de ført opp diverse på pluss siden,men på minus siden står det "intet å bemerke".
Det tror jeg må være første gang jeg har sett.
Så hvis jeg skal være ufornuftig å kjøpe ny mobil så blir det nok Experia V :)

Hadde også den sony Ericsson, den var jo bra :p hadde iphone 3 når den kom ut, brukte den i 30 min så tok jeg min gamle i bruk, har ikke hatt lyst på iphone etter det. Kansje bare jeg som er sær når jeg egentlig bare vil ha galaxy note, eller surfe brett som noen kaller den :p

Har iPhone 4 nå men har kjøpt s3 og gleder meg til å begynne å bruke den:) mannen har den og virker super :)

Har alltid vært fornøyd med iPhone jeg da, bare litt lei nå :)
Er jo en jungel av telefoner så vanskelig å vite :) lykke til i jakten!

Eplefantast som jeg (og mannen) er, er det bare iPhone som har vært aktuelt her i huset de siste 3-4 årene. Rimelig misunnelig på hans 5'er, sammenlignet med min gamle 4'er ;)

Jeg har iphone 4s og er fornøyd med den, hadde iphone 3 og, den var jeg ikke fornøyd med..

Eplefantast som jeg (og mannen) er, er det bare iPhone som har vært aktuelt her i huset de siste 3-4 årene. Rimelig misunnelig på hans 5'er, sammenlignet med min gamle 4'er ;)

Har prøvd iphone5,og den var utrolig skurrete i høytaler under anrop :s

Jeg har Nokia Lumia 800 Windows phone.
Ganske fornøøyd, eneste som er litt teit er at, alle kontaktene er kobla til facebook, så hver gang noen ringer så kommer navnet å profilbildet opp haha :P

Jeg har Nokia Lumia 800 Windows phone.
Ganske fornøøyd, eneste som er litt teit er at, alle kontaktene er kobla til facebook, så hver gang noen ringer så kommer navnet å profilbildet opp haha :P

Det er det på min s3 å :p bortsett fra om de ikke er på facebook eller om jeg har lagret tlf nr på simkort :p

Haha, det kan dere jo stille på selv da ! :p Trenger ikke synkronisere den med facebook! :p

Back
Topp