Hvilken

En reima-dress (har hytte på fjellet) pluss at de er så gode for de små å bevege seg i [:)]

Kjøpte en Reflex dress + fleece dress på Barnas Hus til 500kr sku være vann og vind tett, så har ikke kjøpt noe regnsett. Tror ikke han kommer til å trenge det med det første heller, da han ikke skal i barnehagen i år uansett.
Dressen kjøpte eg kun fordi eg går mye tur med MeiTai. Regner det mye så har eg en ekstra stor regnjakke på meg som går over oss begge [8D]  Pluss den er grei å ha når vi er ute på "plenen" å prøvesmaker litt løvetann, mose og kløver [;)]

Har ikke kjøpt enda vi heller...har en vinterdress fra name it og en parkdress fra BOCO, men tror ikke de kommer til å passe hele vinteren...og vi har ikke fått svar ang barnehageplass enda, så tror vi avventer og ser hva han trenger, mens vi håper på å plutselig få arve fra noen eller at det kommer noe på supersalg[8D]

var innom simobutikken og kjøpte ReimaTec med 50% rabatt. da betalte vi 499,-

Jo, åsså har vi kjøpt regntøy siden hun går i barnehagen, og de er ute uansett vær. Hun har flere tynne ulldresser <--- arvet, og en høst/vårdress hun har arvet som kanskje passer til våren... Så tror jeg og det var to sett med tykk jakke og selebukse i den esken og[8|] Husker ikke helt, men er vel på tide å få vasket gjennom det så det kan brukes[8D]

Back
Topp