Hvilken

Frøkenlykke

Flørter med forumet
dress har du kjøpt til prinsessa /prinsen din?

Trampe Softshell Parkdress fra Stormberg

Navigare parkdress. Tror jeg skal kjøpe en Reima-vinterdress også, siden han skal i barnehage. Må bare få penger først :)

Her har vi Reflex parkdress og Friends (Coop) vinterdress....
Har hatt friends og reima til storebror, men synes faktisk Friends var desidert den beste. Både når det gjaldt å holde på varme, holde fuktighet og bevegelighet[:D]

Har kjøpt to vinterderesser og en regn dress på lindex. ! Fix dress som er ment til å kunne leke ute i, 1 ola dress som er ment til å ha på når vi skal ut i bilen å sån, og regndressen fra rain wear. 

Har ikke kjøpt enda,
men kommer til å kjøpe reflex både i dress og regntøy!

Mamma sponser vinterdresser på barnebarna sine, og de blir kjøpt på Cubus [:)]

Fikk en reflex dress i posten i dag (sikkert fjorårets modell til 300 kr). Også har vi arvet en troll-dress som er ment hun skal bruke i barnehagen når hun begynner der. regnsett har vi fra stormberg, og skal hun bare ut i bilen så har vi vinterjakke fra cubus kjøpt i vår for 70 kr...
Kjøpte friends votter på coop extra i dag også har vi ett par fleece votter fra reima også.

Har en Stormberg skalldress fra storesøster han passer perfekt i nå.
Mormor sponser den vinterdressen vi vil ha etterhvert[:)]

Kjøpte en reimatec vinterdress på salg[:)]
Grålilla med hvite blomster[:)]

Her arve ho ein dress frå storesøster ... beco ... Ho kjeme te å arva mykje denna jento [;)]

Da får jeg bare makke meg av gårde å shoppe. :)Takk for tips ;)

ORIGINAL: lnie

Har ikke kjøpt noe sånt, jeg..

Ikke jeg heller...aner ikke hva snuppa trenger i bhg...om hun får plass da... [8D] jah er heeelt grønn på barnehage klær!

ORIGINAL: Ulva

ORIGINAL: lnie

Har ikke kjøpt noe sånt, jeg..

Ikke jeg heller...aner ikke hva snuppa trenger i bhg...om hun får plass da... [8D] jah er heeelt grønn på barnehage klær!

heeeelt grønn jeg også![8D]

har reflex tynn vindtett dress, og navigere vinterdress fra obs. og en reima dress.. men den blir vel ikke passne før til våren:)

Back
Topp