Hvilken yoghurt?

Bellevue

Glad i forumet
Hvilken yoghurt gir dere de små? Tine, safari, litago???

jeg gir safari yoghurt.

Tine!

Tine! Jeg ga han Yoplait- den som er praktisk talt uten sukker og fett- helt til jeg oppdaga at det er søtningsmiddel i den. Syns det er bedre at han får i seg litt sukker enn det kunstige stoffet,som ikke skal gis til unger under 3 år heller [&:]

har gitt litago men nå e rhan lei så må prøve noe nytt.

litt forsjellig[:)] ho eter alt mulig ho.

Tine med vaniljesmak er favoritten her[:)]

Jeg variere mellom tine, safari å litago[:D]

ORIGINAL: jas

jeg gir safari yoghurt.

Helene får Tine.
Gjerne den med melon -nam nam.

gir tine her i gården. de barneyoghurtene er mye mer sukker i enn vanlige, akkurat det samme med andre barneprodukter, så vi gir heller voksenprodukter, barn er mer glad i søtt enn vi voksne derfor tilsetter de mer sukker i barneprod.feks eventyrsjokolade fra freia er mye mer sukker i enn vanlig melkesjokolade.....lærte det da jeg gikk på BI. sleipt synes jeg, men sånn er det....

Yoplait, de som ikke har redusert sukker eller fett.

ORIGINAL: susidusi

Jeg variere mellom tine, safari å litago[:D]

Samme her og litt Sans youghurt. 

Godt å se at der er flere som varierer på det. 

Husker det var en test på matprodukter på go morgen noege en gang der de gikk igjennom yoghurtene og hvilken som var best for de små, men husker selvfølgelig ikke det i dag.

vi kjøper tine naturell yoghurt vi..er lite sukker å fett i den...å så tilsetter vi frukt å bær selv...emilie elsker det!!! og da får hun litt tyggemotstand også, noe som er bra for dem nå[:)] men for all del, hun kan få litago og vanlig tine også aøtså=) hun er veldig glad i den litago med jordbær...men hun blir aktiv etterpå ja[:D] tror det er sukkeret[:D]

Sienna fe Danonino yoghurt heime (den e me druesukker) å i barnehagen fe ho Safari yoghurt trur ej! [:)]

Emily får sanse yoghurt eller det vi har.

Adrian får det vi har, men blir som regel Nyt yoghurten fra tine, for jeg DIGGER den med bringebær og han den med blåbær, så det passer jo perfekt[8D][;)] Også er den såpass tykk at han kan spise litt selv også[;)]

Her går det i Biola og Litago.
Ser ut til at jeg er den eneste som gir Biola-er det noen grunn til at dere ikke gir det jenter?

Back
Topp