Hvilken vugge??

LykkemammatilT

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Hei :D
Jeg har forelsket meg i to vugger, Hoppe vugge(barnas hus) og Mikkel vugge(fagmøbler). Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken!! hehe

Hvilken syns dere var finest?
Har dere evt tips til andre vugger som er fine? 10440_6711.jpg infoBO_056.jpg

Nederste finest :)

Og jeg synes den øverste ;)

Jeg synes den øverste er finest, men ville sett på hva de er laget av og hva slags maling/lakk som er brukt... og så ville jeg valgt en som er i heltre :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Me har den øverste..blir brukt som benk på storesøsters rom nå itte hu va ferdige den..så får me snart jera an om te vogga igjen :) d
E litt kjekt for då får ein brukt an istede for å stua den vekk :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Me har den øverste..blir brukt som benk på storesøsters rom nå itte hu va ferdige den..så får me snart jera an om te vogga igjen :) d

Smart :)
Men blir det vuggebenk? Eller...

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Ja, det er helt sant! Syns den virker kjempe grei. :) Men samtidig er det noe med den Mikkel vuggen jeg også er så glad i. hehe. Vanskelig hehe :)

Synes nesten det er litt dumt å legge ut alternativene her. Det blir så forskjellige svar, og ikke vi som må ta avgjørelsen. Den må du ta :) ved å legge den ut her blir gjerne valget vanskeligere ;)

Synes nesten det er litt dumt å legge ut alternativene her. Det blir så forskjellige svar, og ikke vi som må ta avgjørelsen. Den må du ta :) ved å legge den ut her blir gjerne valget vanskeligere ;)
Syns det er greit å høre hva andre syns også jeg. Jeg heller selv over på Mikkel vuggen ;)

Synes den øverste er veldig fin :)

Selv hadde jeg Sofievugge til mine, synes den var så kjekk fordi man kunne stenge av vuggingen dersom man ønsket det.

10892-bd20sofievugge20hvit.jpg

Syns det er greit å høre hva andre syns også jeg. Jeg heller selv over på Mikkel vuggen ;)
Du som må ta avgjørelsen. Virker som flest her sa den andre :p Tror ikke vi skal ha vugge. Ikke med det første ihvertfall :)

Synes den øverste er veldig fin :)

Selv hadde jeg Sofievugge til mine, synes den var så kjekk fordi man kunne stenge av vuggingen dersom man ønsket det.

10892-bd20sofievugge20hvit.jpg
Hvor er denne vuggen fra? Den så fin ut, og virker smart med den "stoppe vugge"-funksjonen. Trenger man forresten sprinkelseng også i starten, eller kan det holde med bare en vugge?

Hvor er denne vuggen fra? Den så fin ut, og virker smart med den "stoppe vugge"-funksjonen. Trenger man forresten sprinkelseng også i starten, eller kan det holde med bare en vugge?

Den er fra babydan :)

Nei, man trenger ikke sprinkelseng helt i starten, en vugge klarer man seg med en god stund :-)

Back
Topp