Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SmartMe har den øverste..blir brukt som benk på storesøsters rom nå itte hu va ferdige den..så får me snart jera an om te vogga igjen d
E litt kjekt for då får ein brukt an istede for å stua den vekk
Sent from my iPhone using BV Forum
Smart
Men blir det vuggebenk? Eller...
Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Ja, det er helt sant! Syns den virker kjempe grei. Men samtidig er det noe med den Mikkel vuggen jeg også er så glad i. hehe. Vanskelig heheMe har den øverste..blir brukt som benk på storesøsters rom nå itte hu va ferdige den..så får me snart jera an om te vogga igjen d
E litt kjekt for då får ein brukt an istede for å stua den vekk
Sent from my iPhone using BV Forum
Syns det er greit å høre hva andre syns også jeg. Jeg heller selv over på Mikkel vuggenSynes nesten det er litt dumt å legge ut alternativene her. Det blir så forskjellige svar, og ikke vi som må ta avgjørelsen. Den må du ta ved å legge den ut her blir gjerne valget vanskeligere
Du som må ta avgjørelsen. Virker som flest her sa den andre Tror ikke vi skal ha vugge. Ikke med det første ihvertfallSyns det er greit å høre hva andre syns også jeg. Jeg heller selv over på Mikkel vuggen
Hvor er denne vuggen fra? Den så fin ut, og virker smart med den "stoppe vugge"-funksjonen. Trenger man forresten sprinkelseng også i starten, eller kan det holde med bare en vugge?Synes den øverste er veldig fin
Selv hadde jeg Sofievugge til mine, synes den var så kjekk fordi man kunne stenge av vuggingen dersom man ønsket det.
Hvor er denne vuggen fra? Den så fin ut, og virker smart med den "stoppe vugge"-funksjonen. Trenger man forresten sprinkelseng også i starten, eller kan det holde med bare en vugge?